• Svar på tråden ang baby boom
  • stanna

Jo då... Ska ialla fall fortsätta se det...

• trippi

Njaaa... ok... jag ger programmet en extra chans nästa måndag. Trodde att de skulle vara bättre.

• AmandaPitkänen

ja sådär fortsätter väl att se det men jag trodde det skulle vara en timme...

• titti76

Man blev ju lite sugen på att starta med babysim.

• Glittertrollet

Lite korta repotage, inte så¨informativt som jag trott, programmet kunde ju lätt vara en timme tycker jag, ska fortsätta titta....

• Fia113

trodde också en timme. Hade velat se tröjan på en bebis den var cool trots att jag inte gillar guns and roses..

Mysigt var det iaf med sambon bredvid

• Cinnamon

jag tyckte det var lite så där,... kul och se det där med baby-sim iofs, men vem som gör vad hemma hos Pirellisarna intresserar inte mej så mkt iaf!

• MayaPiraya

Jag kommer visserligen att fortsätta att titta, men jag tyckte nog inte att det var nån större höjdare, typ dom kunde skippat charlotte o visat mer av hur den trångbodda familjen levde o klarade sig.
    Jag tyckte dom verkade ha många smarta lösningar som man kan använda, men jag hade som sagt velat se mer.
    Kanske råd o tips oxå.

Babysimmet såg jätteintressant ut, men vad dyrt!!!

• titti76

Jag tyckte att reportaget om de som bodde i en tvåa på 42 kvm var kul, då inser man att man inte ska klaga i en 3½ med första barnet på väg.

Svar på tråden ang baby boom