• Anonym (tant röd)

använder ni tampong på natten??

Är det många som använder tampong på natten eller använder dom flesta binda???

• Svar på tråden använder ni tampong på natten??
  • Thèresé  1982

Nu är jag ju gravid och slipper den jobbiga mensen man jag brukade alltid ha det...blöder annars igenom eller så rinner det på sidan om när man snurrar runt.

• Vem vet

jupp, gillar inte att ha blöja

• Yiskah

Jag MÅSTE använda tampong.

• ICT

Jag använder alltid binda på natten.

Mer sällan tampong alls på dagen heller numera.

• Banana82

jag använder tampong dygnet runt under mens, tycker det känns ofräscht med binda

• Sophie82

jaa.. tycker det känns ofräscht med binda så jag har tampong dag/natt då jag har mens..

• Anonym

Jag HATAR tampon
    g så jag har alltid binda om inte jag har kläder som kräver annat...
    Känner mig "våldtagen" (Missförstå mig rätt) av tamponger... Och JA jag har rätt storlek...

• familyfour

Råden för tamponger är ju att man inte ska låta tampongen sitta inne för länge. Rådet är att aldrig låta en tampong sitta inne mer än fyra timmar i sträck. På natten bör man använda binda. Anledningen är något som heter TSS, toxic shock syndrome eller "tampongsjuka".
    Och man sover ju oftast mer än fyra timmar per natt.

• Ramunda

Nu för tiden har jag bara tampong, känner mig extra smutsig när jag använder binda.. Men det händer att jag använder binda, om jag sover hemma... Men annars e det alltid tampong som gäller...

• Vem vet

det är nya råd för tamponger nu, så läs pappret som följer med, iallafall på OB

Svar på tråden använder ni tampong på natten??