• Svar på tråden Hur bra passar du och din partner ihop? (numerlogi)
  • tolallik

Mitt svar:

JAG = 7

Sambon = 9

Nior har ett behov av att känna sig lite äldre och mognare än vad de egentligen är. Tyvärr är inte Sjuan rätt person för att tillgodose detta behov. Det märks på att relationen sällan blir långvarig. En positiv sak är dock att Sjuan ofta försöker hitta lösningar på problem eftersom Sjuan tycker sig ha ett stort ansvar för vad som händer i relationen. Men Sjuans beslut är nästan alltid omogna och egoistiska, vilket inte alls passar Nian. En relation av det här slaget måste underhållas genom att de båda parterna sätter av mycket tid åt varandra.

Samstämmighet: 50%

• Shoegal

Jag = 8
    Sambo = 9

Den lite osäkra Åttan är ingen bra partner till den mycket självständiga och självsäkra Nian. Ofta händer det också att åldersskillnaden blir alltför stor mellan dessa båda parter, då Nian har en tendens att söka sig utanför sin egen åldersgrupp. Till stor del beror Åttans osäkerhet och rastlöshet på dåligt självförtroende. Nians stora självsäkerhet gör att Åttan blir ännu mer osäker och känner sig underlägsen. I denna relation bör man satsa på att samtala mycket och länge, både för att binda samman parterna och för att man skall kunna stärka Åttans svaga självförtroende.

Samstämmighet: 30%

Haha, vilket skräp. Stämmer ju inte alls.

• jacklin

Det stämmer jätte bra överrens med mig och mitt ex, Funkade inte alls, Medans denna jag har nu funkar hur bra som helst.

• jacklin

Jag var 1 och sambon 8. sammhörighet 80%

Jag 1 och exet 6. samhörighet 20%

• cirkel

Jag 7, min man 3, samstämmighet 100%! Vet inte riktigt hur bra beskrivningarna passar, dock.

• NoAngel

Blev jättebra först: jag 9 han 1 samstämmighet 100%!!

MEN.. sen såg jag att jag gjort mig själv 10 år äldre än vad jag är, så när jag gjorde om blev vi båda ettor och med bara 50% samstämmighet..

Äsch... JAG tycker att det första stämmer bäst ändå!

• Cilota

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Detta är en perfekt kombination. Sjuan och trean ihop ger precis den rätta balansen av variation och stabilitet som ett förhållande behöver. Trean kan ibland känna sig medtagen av den energi som sjuan utstrålar och nästan känna sig litet på efterkälken. Men det är inte något som behöver väcka oro. Sjuan ser i trean precis den partner han/hon letat efter - en fast punkt i tillvaron och en riktig vän, inte bara en kärlekspartner. Trean har ofta ett intresse som han/hon brinner för, och extra bra är det om sjuan också börjar intressera sig för det.

Samstämmighet: 100%

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt h-vete så att denne ser fram emot resan
  • memelie

jag 5
    sambon 5

Den här kombinationen kan vara mycket bra men då krävs det att partnerna har mognat och är redo för ett stabilt förhållande. Det finns annars stor risk att förhållandet bara hålls ihop av det sexuella och att det inte finns någon vänskap kvar när passionen har svalnat. Femmor är för övrigt ofta intresserade av religion och mystik och om detta intresse är gemensamt blir ofta förhållandet starkt. Om det går så långt som giftermål är det oerhört sällan som det spricker då femmor är de som är trognast av alla personligheter.

Samstämmighet: 60%

• Tant Green

En 3:a och en 6:a . En bra kombination, 80%

• Habaladabala

Hihi gillar oddsen men tycker inte texten stämmer...
    Blyga....? ojojoj så fel!!

Det här är en bra kombination. Eftersom båda är litet blyga av sig kan det verka trevande i början. Men allt eftersom de lär känna varandra, blommar förhållandet ut. Den riktiga passionen, som annars brukar inleda ett förhållande, brukar därför komma litet senare. Det är bra om parterna tar det lugnt i början och inte tänker på förlovning och giftermål för tidigt utan låter det ta den tid tar. Om det går för snabbt, och sexan känner sig instängd, är det lätt att han/hon drar sig undan. Det är mycket bra om de hittar ett gemensamt intresse, då blir förhållandet ännu starkare.

Samstämmighet: 80%

• Konvaljen

Samstämmighet 20%!

Hoppsan, tur jag tycker numerologi är kvalificerat kvacksalveri, stämde inte för fem öre...

• Snart kanske

Jag 8 sambon 2 samstämmighet= 100%

• Månsi

Det här är en bra kombination. Eftersom båda är litet blyga av sig kan det verka trevande i början. Men allt eftersom de lär känna varandra, blommar förhållandet ut. Den riktiga passionen, som annars brukar inleda ett förhållande, brukar därför komma litet senare. Det är bra om parterna tar det lugnt i början och inte tänker på förlovning och giftermål för tidigt utan låter det ta den tid tar. Om det går för snabbt, och sexan känner sig instängd, är det lätt att han/hon drar sig undan. Det är mycket bra om de hittar ett gemensamt intresse, då blir förhållandet ännu starkare.

Samstämmighet: 80%

80 det var ju inga fel

• underbara jag

jag 2
    han 7

75% samstämmighet

• Samantha

Jag: 8

Sambon: 2

Det här är en mycket bra kombination. Åttan kan i andra förhållanden vara rastlös, men i tvåans sällskap finner han/hon harmoni, och kan sträva efter samma mål som sin partner. Ofta har duon träffats av en ren slump, eftersom de är så olika varandra och i regel inte umgås i samma kretsar. När de träffas dröjer det dock inte länge förrän båda känner av en stark ömsesidig attraktion. Förhållandet inleds nästan automatiskt, och det krävs inte någon ansträngning för att det skall fungera. Dessa förhållanden är ofta för livet - helt enkelt för att det är svårt att hitta några som passar bättre ihop.

Samstämmighet: 100%

Svar på tråden Hur bra passar du och din partner ihop? (numerlogi)