• Anonym

Hur vanligt med olika stora bröst?

Ser nästan aldrig kvinnor med olika stora bröst i omklädningsrum och så och känner ingen som har speciellt olika. Ändå läser man att det är vanligt.
    Jag har olika stora, så att det märks lite grann när jag har kläder på mig tillochmed. Brukar ha ett eller 2 extra inlägg i den vänstra kupan. Jag lider lite av det eftersom jag inte vågar gå utan bh under linnen så ofta och skäms att visa mig i omklädningsrum. Skäms ibland lite inför min kille också men det är inte så farligt. Jag har en stor/normal b-kupa och en som kanske kan räknas som stor eller normal a-kupa. Funderar ibland på att operera men det känns ändå inte som ett så bra alternativ.
    Nån mer med olika stora bröst??

• Svar på tråden Hur vanligt med olika stora bröst?
  • Hemma hos oss

Tror faktiskt att ALLA kvinnor har mer eller mindre olika stora bröst. Helt normalt!

• Anonym (Japps)

Ja det är vanligt men ibland är det sån liten skillnad att bara ägaren vet om det. *S*

Mina är olika stora men det syns inte så väl. Märker det när man pushar upp dom, då väller det ena över bh:lite grann medans det andra sitter perfekt.

• Ninizen

Håller med Hemma hos oss...jag tror väääldigt många har olika storlek.

• IsaCMoJs

mina är olika... det har nog alla !

• ica003

jag har också olika. Skulle gissa en c-kupa och en b-kupa. Det kan kännas lite jobbigt ibland men oftast tänker jag inte så mycket på det.
    Men faktiskt fick jag ett tips av dig nu ju...jag undrar varför jag inte har tänkt på det. Man kan ju ha inlägg, det kan ju va roligt när man ska gå bort eller den där dan när man stör sig på det.
    Men till vardags är det inget jag skäms för. Min man tycker till och med det är trevligt för då har han ett av varje storlek!
    Hoppas du kommer fram till vad som känns bäst för dig.

• Norpan666

Mina e oxå olika!! Man e visst inte ensam...

• Sannive

det finns nog ingen som är perfekt symetrisk mellan vänstra och högra kroppshalvan, oavsett det gäller bröst, ansikte.. ect, så vida man inte är opererad.

så du behöver INTE skämmas mina är också olika. får mig att tänka på "Variation förnöjer"

• Anonym

Tack för alla svar
    Jag har vanliga push up kuddar som inlägg, men visst finns det riktiga inlägg(typ gelé eller nått) att köpa?

• Venus

Jag kör på Gele-inlägg
    Finns att köpa på exempelvis Lindex, 2pack för 39 kr...
    Finns säkerligen bättre i andra butiker, men dessa funkar för mig så jag har inte kollat runt...
    Man kan ju även köpa sånna där "löstuttar" o stoppa ner i BHn

Själv har jag både olikastorlekar och extremt små bröst
    Så jag kör bara med gelebhar för att det ens ska synas att jag har något, och sedan om jag ska ut på fest så knökar jag ner mina gele-inlägg oxå

• Anonym

Ska nog testa såna inlägg
    Har också ganska så små, iallafall det minsta av dom :P
    Det är särskilt i provrum med speglar som visar i olika vinklar som jag ser att brösten är olika, då ser dom faktiskt extremt olika ut..

Svar på tråden Hur vanligt med olika stora bröst?