Kan en 7 månaders bebis gunga?
Det är frågan!
Det är frågan!
Vår dotter fick prova på när hon var runt 8 månader. Det gick bra med lite fart bara
Jadå absolut
Min son tyckte det var jätte roligt
Min kille på 6 mån har fått en egen bebisgunga på altanen! Han ÄLSKAR att gunga!!
Min son var 7-8 månader när jag började gunga honom ute, och han älskade det. Så länge de tycker det är kul och man inte gungar allt för högt är det klart de kan gunga! Man får prova sig fram, och man märker ganska fort om de uppskattar det eller ej. =) Nu är han 10 månader och skriker av lycka när han ser att vi närmar oss gungan!
Jadå...det gjorde Kim när han var sex mån första gången. :)
Vår kille är 7månader och han har gungat några gånger. Bara korta stunder än så länge.
Så länge dom sitter själva och orkar hålla upp nacke och rygg ska det vara okej. Sen får man vara lyhörd om barnet blir trött.
Vår son är 4,5 månader och han gungar. En liten stund bara, men han gillar det.
Wilmer började gunga i bebisgunga när han va 7 mån
.
Oki! Då är det väl bara för mig att gå och köpa en gunga nu inför sommaren!!
KUL KUL!
p.s om du tittar in i mitt galleri ser du Wilmer gungandes som 7 månaders
.
Jovisst
I en bebisgunga, ha armarna som stöd hängande framför gungan då hon inte kan hålla i sig riktigt ännu!
Elin gungade för första gången på sin 7-månaders dag=) Hon satt i en sån där speciell gunga för bebisar. Jag lägger in en bild i mitt galleri=) Det gick hur som helst väldigt bra=)
Ylva_lie 5 månader skrattar högt när hon får gunga!
Vår dotter e 7 månader o hon älskar att gunga.... Går himla bra!
Min son började gunga när han var 4 mån. Kan de bara sitta i gungan så går det bra.
Storasyster brukar putta - de tycker det är helkul båda två