• Bruden1

Kan en 7 månaders bebis gunga?

Det är frågan!

• Svar på tråden Kan en 7 månaders bebis gunga?
  • Novus

Vår dotter fick prova på när hon var runt 8 månader. Det gick bra med lite fart bara

• Nimbuz

Jadå absolut Min son tyckte det var jätte roligt

• Norpan666

Min kille på 6 mån har fått en egen bebisgunga på altanen! Han ÄLSKAR att gunga!!

• eilema

Min son var 7-8 månader när jag började gunga honom ute, och han älskade det. Så länge de tycker det är kul och man inte gungar allt för högt är det klart de kan gunga! Man får prova sig fram, och man märker ganska fort om de uppskattar det eller ej. =) Nu är han 10 månader och skriker av lycka när han ser att vi närmar oss gungan!

ع١٥٧
  • kimmye

Jadå...det gjorde Kim när han var sex mån första gången. :)

• MsL

Vår kille är 7månader och han har gungat några gånger. Bara korta stunder än så länge.

• Dhana

Så länge dom sitter själva och orkar hålla upp nacke och rygg ska det vara okej. Sen får man vara lyhörd om barnet blir trött.

• Karate

Vår son är 4,5 månader och han gungar. En liten stund bara, men han gillar det.

• Bruden1

Oki! Då är det väl bara för mig att gå och köpa en gunga nu inför sommaren!! KUL KUL!

Mamma till charmtrollet Evelina född 051013
  • yaz

Jovisst

I en bebisgunga, ha armarna som stöd hängande framför gungan då hon inte kan hålla i sig riktigt ännu!

• BlueBlue

Elin gungade för första gången på sin 7-månaders dag=) Hon satt i en sån där speciell gunga för bebisar. Jag lägger in en bild i mitt galleri=) Det gick hur som helst väldigt bra=)

• Jillsan80

Vår dotter e 7 månader o hon älskar att gunga.... Går himla bra!

*Biancas mamma*
  • futuna

Min son började gunga när han var 4 mån. Kan de bara sitta i gungan så går det bra.
    Storasyster brukar putta - de tycker det är helkul båda två

Svar på tråden Kan en 7 månaders bebis gunga?