• AL79

Babygym i starka färger?

Är det nån som har eller vet vart man kan köpa ett babygym i starka färger som inte kostar 600 kr? Vill inte ha i pastelfärger och tycker dom flesta i babyaffärerna är sååååå dyra. Är det kanske nån som har bilder också?

• Svar på tråden Babygym i starka färger?
  • AngelicaS

Har ett från fatterbr, men det kostade iofs 4-500 nått.

• jolan27

Jag köpte ett till en kompis bebis på ica maxi. Det kostade drygt 100 kr! Och bebisen ÄLSKAR att ligga under det!

• Liten Svala

Har ett från Fischer Price. Ett sånt man lägger en filt under. Stativet är blått, rött och gult och figurerna är en nalle i blått, rött, gult som piper om man trycker på den, så är det en orange katt med en rund kula på magen som snurrar och skramlar och en gul katt med en stjärna med massa skramelsaker i på magen. Och så är det två andra grejer med som man hänger på sidorna. Elin diggar det hårt. Löper amok under det och håller på och pratar med grejerna och drar i dem  hela tiden. Har använt det sen hon var ca två månader.
    Kostade 200:-

Har en bild när hon ligger under det i galleriet.

• hally

Har ett fint, finns en bild i mitt galleri, men jag fick det begat av en kompis så jag vet inte vad det kostar nytt. Vann nåt pris för årets bästa eller nåt sånt.
    Fina färger och kan även spela musik, faktisk på riktigt behaglig nivå och inte alldeles för högt som de flesta leksaker.

• Myrna

Köpte en begagnad för 40 pix. Kolla Blocket och Tradera!

• jub jub

Jag har hittat det jag vill ha! Det är från fischer-price och heter Ocean Wonders Rockin? Aquarium Gym, men hittar det bara i en tidning och på deras amerikanska site (som itne skeppar till sverige vad jag kunde se iaf). Någon som har ett sådant gym eller har sett det i affär?
    MVH
    Jub

• Midsommarbarn

Köpte vårt i plast för 129 på Barnens Hus. Färgglatt och fint, grejerna kan man ta bort och ha som leksaker sedan. Vår dotter gillade det iallafall!

• maria81

Det finns ett jättefint babygym på toys´r us och BR från bambino som kostar runt 400 eller 500 om jag inte minns fel, fina färger och mjukisdjur som låter när man skakar dem.

• SeTa

Jag köpte mitt på coop, för 89 kr.. Grejjerna går att ta av, och man kan hänga upp egna prylar om man vill.

Svar på tråden Babygym i starka färger?