Ringar i titan?
Finns det nån som har förlovningsring i titan?Jag gillar inte riktigt guld så vi har tittat lite på titan istället!Rekomenderar ni det eller finns det nån stoor nackdel med dem?
Finns det nån som har förlovningsring i titan?Jag gillar inte riktigt guld så vi har tittat lite på titan istället!Rekomenderar ni det eller finns det nån stoor nackdel med dem?
Vi har förlovningsringar i titan. Jag älskar min. Den är jättemjuk inuti t.ex. Vi har med guld i. Det är väldigt liten risk att få en allergisk reaktion på titan dessutom. Å så är det ett hållbart material. Och absolut billigare än guld om nu priset spelar roll.
Hej jag har både vigselringen och förlovningsringen i titan och är hel nöjd. Förlovningsringen kommer från TCOL och viselringens från titanringar.com
Vi har köpt förlovningsringar från titanringar.com och min vigselring kommer också att vara därifrån! Vi har around-ringar (under ringar med struktur) med gulbrunt spår och sidenmatt yta.... vi får putsa spåret med tvål och tandborste nån gång i veckan, för det mörknar lite. Ytan blir lite repig efter ett tag, men går att fixa till med en gul-grön kökssvamp.
Som ny!
Vigselringen blir en raw (ringar med guld och diamant) med en gulgrön eller mörkgrå rådiamant.
Miss snö: Vilken ring har du?
Vi har förlovningsringar i titan! Är jättenöjd! Vi köpte här i Solna (stockholm) på ett ställe som heter Virkenborgs.
Åh, vad bra att jag hittade den här tråden. Min sambo och jag har tänkt köpa ringar i titan. Har kollat in den där hemsidan (titanringar.com) och hittade massor med fint där. Synd bara att det är så långt bort, för man skulle ju hemskt gärna vilja se ringerna och prova dem innan man slår till. Funderar på att åka till det där stället i Solna som flera här pratat om, finns det mycke fina titanringar att prova där?
Vi har också förlovningsringar och vigselring från titanringar.com. Vi är jättenöjda med våra ringar. De tenderar att tappa sin finish med tiden (vi har varit gifta i två år) men vi tycker bara att det är charmigt.
Pallas - Aha, vad kul. Beställde ni utan att ha provat först? Man blir ju lite orolig att man skulle bli missnöjd när de kommer om man inte sett dem på sitt eget finger först.
Läste i någon annan tråd att man kan polera dem med den gröna sidan på sådana där svampar man köper på Ica, eller med tandborsten, och att de blir som nya då