Cellulitkräm?
Nån som testat nån som Verkligen fungerar??? Hade varit intressant att veta!
Mvh Tildalina
Nån som testat nån som Verkligen fungerar??? Hade varit intressant att veta!
Mvh Tildalina
Jagg jag andvänder Tune Tumming Firming Gel och den är helt underbar,började andvända den 2 veckor efter förlossningen och den gör att huden strama upp lite och blir plattare.Jag ångrar inte att jag köpte den,den kostar 175:-.
Bara undrar.....Hur kommer det sig att tjejer som Madonna,Jennifer Aniston etc,etc,OCKSÅ har celluliter?
När de smygfilmas på stranden?
Borde det inte vara så att om någon hade ett medel med märkbar effekt så borde väl dessa människor ha råd att använda,och hitta dem?
(bara undrar)
isisisis-Ja du det är konstigt men jag är nöjd med den och kan inte tänka mig ett liv utan den,du kanske borde testa den innan du yttrar dig.
Jag har Caritas cellulitecreme, dyr men jag märker faktiskt skillnad!
Tack flickor!
Axelsmamma: Det var ju billigt! Var köper man den??
Och var köper man din kräm Pokergirl? Kostnad?
Själv har jag testat Lykolene, och den var helt ok! Men dyr tyvärr..
Tildalina: Carita finns på salong, kostar 585:- men den räcker länge, för att se salong i din stad kolla www.dermarome.se
Efter råd här på FL Köpte jag från Yves Rocher Lipophénol, den är billig och hjälper bra!
http://www.yves-rocher.se/shop_app/app_SE/jms.jsp?_JMS_FLOW_ID_=2&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&nav=product&familyNodeId=&lineNodeId=&articleNo=79027
Är lite misstänksam mot anti-cellulitkrämer....är det verkligen krämerna som fungerar och inte allt annat. Och med allt annat menar jag att om man fokuserar på celluliterna gör man oftast allt man kan, inte bara kräm.
Ex: Promenerar mer
Sitter inte med benen i kort
Smörjer in (med cellulitkrämen ex) och masserar in
Jag själv har en kräm mot celluliter, Decleor. Och det blev nog lite bättre, men eftersom jag samtidigt gjorde en massa annat kan jag inte riktigt tillskriva krämen de resultat jag uppnådde.
Nu har jag inte använt kräm på flera år, men har märkt en ordentlig reducering av celluliterna efter att jag gått ner 2 kilo och promenerar mycket mer....
benen i kors ska det förstås vara....