önskar tips på spjälsängsmobil
Nu har spjälsängen kommit upp. Jag vill ha tips på fina, bra, praktiska, utvecklande mobiler.
Hjälp mig i mitt köp!
Vad har du? Vilken är bäst? Låter den högt?
Nu har spjälsängen kommit upp. Jag vill ha tips på fina, bra, praktiska, utvecklande mobiler.
Hjälp mig i mitt köp!
Vad har du? Vilken är bäst? Låter den högt?
hej jag har köpt en jättefin musik mobil till sängen från babyproffsen. Den är av märket disney,alla figurer finns med nalle puh, tiger, ior och lilla nasse. Den spelar tycker jag lagom högt winnies song!
till vaggan har jag köpt laban och labolina mobilen den tycker jag är så söt också!
Lycka till med inköpet av säng mobil!
Hej
Ja, det finns många fina mobiler hos ex. Babyproffsen. Jag ville dock ha en utan musik, vilket är svårare att hitta. Har nu gjort en egen. Tog två rundstavar (finns många olika tjocklekar att välja på, vill du ha tunna så kanman ju ta blompinnar)och målade dem, satten dem som ett kryss. I ändarna satte jag runda träkulor, som jag också målat. Sen har jag borrat små hål i stavarna och satt i fisklina som jag satt fast i små mjukdjur som jag köpt, brukar finnas en hel del att välja på, tex såna som är på nyckelringar. Har även gjort upphängningen av fisklina.
Har nu köpt en fisher price som ser ut som en giraff. vi får tro den blir bra. han log iaf åt den när jag hade satt upp den.