• Vårsolen

Shopping i Göteborg??

Ska till Göteborg nu i sommar och undrar om någon kan tipsa om några bra butiker med snygga kläder?
    (Alltså inte de vanligaste butikerna som finns i nästan varje stad utan några lite mer ovanliga)
    Tacksam för svar

• Svar på tråden Shopping i Göteborg??
  • MissMijah
    vet inte va du har för smak..men när jag bodde i gbg handlade jag mkt i en butik som heter moonsoon...det ligger en inne i nordstans gallerian o även en på kungsgatan om jag inte minns fel..  annars har du ju NK...o d finns ju många små klädbutiker man inte ser i andra städer...komme rinte på några namn nu direkt
  • seSSa

*Style, Pepper, Monsoon + ett par andra affärer på den våningen som jag inte minns namnet på... (dessa finns i Nordstan under 5:an huset)

*Soho, Sash, en affär dörren intill Sash... (dessa finns i Kompassen)

*Benneton, Top Shop, Bikbok, Mango... (dessa finns i Arkaden)

Jag är inte säker på vad du söker efter för "stil" men dessa ovannämnda är bra, dvs om du nu inte vill ha de affärer som finns överallt såsom H&M, Impuls, Kapphal, Lindex m.m

Hoppas du hittar något fint o att du har d kuligt

• Vårsolen

Tack för tipset! Ska defenitivt kolla upp butiken i nordstan då det kan vara det jag söker.

• Vårsolen

Nu fick jag ju massor av bra tips, tack igen!

(handlar vanligtvis på JC, veromoda, HM och liknande men det är alltid kul men lite omväxling )

Svar på tråden Shopping i Göteborg??