Hur länge tog det er för att få + ?
Hej,
Hur länge tog det er för att få ett + ?
Någon som äter pergo? Någon som fick + på första kuren?
Jag är inne på min första enkelkur pergo + har äl så jag kan inte låta bli att bli nyfiken
Hej,
Hur länge tog det er för att få ett + ?
Någon som äter pergo? Någon som fick + på första kuren?
Jag är inne på min första enkelkur pergo + har äl så jag kan inte låta bli att bli nyfiken
puffar
Äter inget speciellt, men fick fick + på första försöket. En gång sex och nu gravid. Häftigt! Fast jag påverkade så gott det gick.
Jag åt vitaminer, maken åt vitaminer; folsyra och zink kombinerat är bra för männens produktion. Han fick inte bada, bara duscha. Han fick tömma pungen åtminstone 2 gånger innan samlag för att få de bästa spermierna. Efter samlag, eller i kombination med, är det bra om kvinnan får en orgasm inom 5 minuter. En extra skjuts för spermierna.
Och, tja, allt kombierat verkar ju ha hjälpt mig iallafall!!
kram
Vad är pergo?
Bubblan 73: Jag trodde att mannen skulle spara sig till äl-dagen.
nr1 första försöket med enkelkur!!
nr2 ett försök med enkelkur o så fyra dubbelkurer!
Vad är pergo??
less: pergo är hormoner,pergotime heter det,jag äter oxå det,man brukar få det för att förstärka ägglossningen som då gör att det blir större chans att bli gravid,när du äter pergo så släpps det fler ägg istället för ett som det då gör i vanliga fall,då får dom små liven flera ägg runt sig och större chans att dom biter sig in..
För mig tog det ganska lång tid. En kur enkel dos pergo=ingen äl,Trippeldos pergo=äl, men ej gravid. 3 kurer hormonsprutor...blev överstimulerad alla gånger.
Därefter gick vi tillbaka till pergo. 3 försök med dubbeldos pergo. Gravid!
Men en kur enkel pergo=ingen äl...?
Även om man brukar ha Äl, är lite trög, vad menas med detta??
Jag äter enkel kur med pergo och jag fick ägglossning så det är olika från person till person, chanserna ökar betydligt med hjälp av pergotime..
Jag har normalt ingen mens eller ägglossning så enkel dos pergo var ej tillräckligt starkt. Förstår du nu?:)