• Anonym

Kokain....

........finns det någon som bara kan sluta utan att få hjälp? Får man int abstinens???

• Svar på tråden Kokain....
  • FinaFlikkan

jag tror att man får mer eller mindre abstinens av alla droger. vare sig det är fysisk eller psykisk.. kanske inte om man provar det nån enstaka gång..
    klart att det finns dom som kan sluta själv, utan hjälp från omgivningen också, men då ska man inte vara helt nere i skiten.

• Anonym

Gå in på www.nasverige.org och gå på ett möte. Självklart får man abstinens men om viljan är stark går det att sluta. och ett liv utan droger är mycket bättre än ett liv i missär...lycka till

• Anonym (Lilla jag)

allt beror ju på hur länge man har ållt på och hur inne man e i drog svengen! men om man bara testar någon gång! visst kan det gå bra att sluta utan hjälp! man får ju avtänning! nge kuligt allt vill jag säga! men själv höll jag inte på så mycket med kokain när jag höll på, har bara tagit kokan när jag varit påverkad av annat så jag vet ju inte precis hur man blir om man bara tar kokain dagarna efter! men håll dig borta från skiten!

• björnp75

med kola??njäää,starka grejjer..

• Anonym (tja)

me kola, får man väl avis i nåra timmar ca 5-11 timmar men sen e d mer psykist man blir otroligt deprimerad utan kola när man hållt på ett tag!!

• nerja99

Fysisk abstinens får du endast utav droger som heroin/opium.

Avtändningen kan däremot vara lite tuff. Svettningar, panikångest etc.

Kokainet är lite lurigt eftersom suget inte kommer förrän 4-5 dgr efter du har tagit det. Så många som "festknarkar" med kokainet förstår inte att dem är beroende förrän dem dyker ner i påsen 1 gång/15 min. Kanske inte ens då förstår dem.

Psykiskt försvinner inte suget så länge du inte "tar tag i det".

//rebecca

Svar på tråden Kokain....