• pellesmatte

skara sommarland?

vi ska bo där två nätter i stuga. men när jag berättar att vi ska dit så år alla så negativa, är det verkligen så dåligt där ? har ju ingen lust att slösa pengar och semester dagar på nått som inte är kul. mina barn är 6 och 8 år.

• Svar på tråden skara sommarland?
  • MajaLarsson

sommarland e jättebra! e så gott som uppvuxen där! hade alltid säsongskort eftersom jag bor så nära!
    perfekta åldrar era kids e i oxå!
    om du undrar över nåt så fråga på bara! har du kollat deras hemsida?

• FaithHeavenly

Vi var där förra sommaren o bodde i stuga alldeles intill. Det kostade 1600:- för två nätter o två dagars inträde för två vuxna o två barn (då iaf...) Det var ju snorbilligt!
    Vi hade jättekul o campingen var full med barn om ni tänkt er det oxå
    Själva sommarland var jätteroligt o de barn som var med oss då var 7 och 8 år o dom hade superkul!!! Hoppas på fint väder för er så dom kan bada i vattenlandet!

Jag var ledsen att jag inte hade några skor tills jag mötte en man utan fötter.
  • pellesmatte

vi ska oxå bo på campingen, är stugorna ok ? finns det annat att göra i skara förutom sommarland ? har ni förslag var man ska äta ?

• MajaLarsson

pellesmatte:
    njae, skara e väl inte så flashigt precis! pytteliten stad!
    aldrig bott på campingen iom att jag bor så nära...
    finns massor av ställen att äta på inne på sommarland! dom har även en grillkulle där man kan ta med sig egen mat å grilla!
    kolla på sommarland.se om du ej vart där redan.

du kan skicka efter broschyrer där oxå.

inte så långt till skövde där jag bor, ca 20 min med bil...finns mer att göra än i skara iaf!

ps fameworld ligger precis i anslutning till sommarland oxå men det e lite sisådär, nära konkurs men det kanske håller i sig!
    deras sida borde väl heta fameworld.se lr nåt sånt!
    jättekul när det är öppet!

• Lotten 66

Har varit där flera gånger och det är jättebra. Roligast om det är fint väder förstås med tanke på alla pooler. Vi har varit dit bara över dagen men även bott i stuga på campingen. Du kommer inte att bli missnöjd. Det finns nåt för barn i alla åldrar.

Svar på tråden skara sommarland?