• mysigaMiia

Vad är det mest pinsamma ni nånsin gjort?

Nu vill jag veta vad ni gjort för riktigt pinsamma grejer, som kanske det fortfarande pratas om??

Jag går sista året på Gymnasiet, och läser till Undersköterska.

Vi hade en övningsdag i Hjärt-Lungräddning, så vi tränade på en docka.
    Efter att jag hade gjort mitt, så sa läraren att jag skulle ta lite sprit på en tuss och torka av munnen..
    Jag tar då ett gäng tussar, dränker dem i sprit, och gör som min lärare sa, torkar av munnen, PÅ MIG SJÄLV!!

Det sved som f*n, och min lärare kollar på mig med stora ögon, och säger det är dockan som ska bli avtorkad..
    Det värsta av allt, hela min klass satt med i rummet med, och dem skrattade så dem grät..
    Min lärare hade nog roligast..

detta hände för 2 år sen, och det pratas det fortfarande om..

Haha snacka om pinsamt :)

• Svar på tråden Vad är det mest pinsamma ni nånsin gjort?
  • Malwa

En pinsam grej som hände mig när jag gick i högstadiet:
    Vi ska gå till matsalen och äta, och för att komma dit går man ner för en bred rätt så lång trappa. Högst upp på varje sida av ingången står ett stort konstgjort träd i kruka. När vi ska gå ner fastnar min kofta i ett av träden så jag drar ner det för hela trappen tillsammans med mängder av jord och leccakulor. DET var pinsamt!!! hela matsalen står typ och undrar vad det är för ngt som kommer ner för trappen!

• mysigaMiia

hahah vad pinsamt :)
    jag hade dött av skratt om jag sett det..
    Ja skoltiden var rolig..
    Gjorde en massa pinsamma och otroligt dumma grejer när jag gick i 8 och 9..
    körde b.la moped genom hela skolan :P

• mysigaMiia

detta hände en gång när min brorsdotter var ca 6 år gammal (hon är 11 nu)och jag var då 16 år gammal

Jag var barnvakt åt henne och hennes två år yngre lillasyster, och vi gick till pizzerian för att hämta pizzan som vi beställde..

När jag betalt för pizzan, så frågade jag pizzabagaren
    - Har ni två slickefittor till töserna (jag menar då såklart slickepinne = klubba)

Pizzabagaren tittar på mig, och Cassie ( den äldsta tjejen) drar mig i jackan och säger..
    - Men faster, sådant får bara vuxna ha..

Snacka om pinsamt, speciellt när en liten 6-åring rättar en :):)

• ODS

En pinsam sak hände mig för länge sedan när jag var tillsammans med en kille som bodde i en annan stad. Vi hade varit ute o festat, jag, min pojkvän+hans bästa kompis med tjej. Vi var hemma hos min pojkväns kompis o jag blev rejält kissnödig o frågade efter toan. Kompisen beskrev vägen (stort hus,småmörkt mitt i natten såklart,o jag föga nykter, kan det bli annat än katastrof??=)jag var ju rejält nödig o började ta av mig bältet o knäppa upp jeansen, öppnar dörren till "toan" tänder med byxorna halvt nere; vart är jag??! jo, i föräldrarnas sovrum!!! en yrvaken mamma sätter sig snabbt upp o fattar läget snabbt o följer mig till toan!!!!!
    Jag höll på att dö!!!
    Inte blev det bättre av att träffa dom på fika dagen efter innan jag o tjejen skulle åka hem!!!:)

• cruZZe

Just för tillfället kommer jag faktiskt bara på två saker (har tyvärr gjort så många.

1) Vi hade på något udda sätt hamnat i en diskussion ang djursex på jobbet och drivit med de fåntrattar som gillar skiten. När vi väl slutar jobbet är jag den enda vid vårat arbetslag som bastar. Medans jag sitter i bastun ser jag ena jobbarkompisen gå förbi till duscharna. Han duschar 99% av ggr i samma dusch och den är upptagen när jag koimmer ur bastun. Jag väljer duschen bredvid och tänker att jag ska driva med honom. Börjar då bräka som ett galet får och smyger sedan sakta sakta runt kabin-kanten. För att till min förvåning se en asiatisk man i 50-års åldern med schampo i ögonen stirra mer eller mindre livrädd på mig. Skrattade så jag häll på att dö.

2) Detta var på en jobbresa till Tallinn. Sista kvällen på resan skulle vi ut och festa lite. På hotellet bestämde jag och en till kille att vi skulle värma upp med lite bastu och öl innan. Bastun var skön och ölen god. Jag vart röksugen som f*n och tänkte kolla om man kunde röka någonstans. Drog en handduk runt midjan och skulle "gena" genom hotellets gym. Där såg jag den, den förädiska maskinen, EN LÖPMASKIN. Jag har aldrig sprungit på en liknande och fick på småfyllan för mig att testa den. Man fick trycka in ålder, vikt sträcka, fart mm. Optimist som jag var tryckte jag in 18.6km/h vilket jag i mitt småfulla huvud uppskattade som jogging. Tjoehej vad bandet började bära av i hög fart. Jag sprang som en galen bäver när jag plötsligt kände handuken börja glida ner. Satan vad gör jag nu? Såg en stor stoppknapp, och exakt någonstans här fick min hjärna nog. Jag drog in stoppknappen samtidigt som jag skulle räta till handduken, och på något mirakulöst sätt fick mina ben för sig att sluta springa. TJOHO, benen for rakt bakåt, näsan for rakt i löpbandet och jag landade 2m från maskinen. Jag landade NAKEN och med ettjättesår på benet, och i exakt samma sekund jag landade klev 2st ryska damer i 35-40 års ålder in. Dom tjöt av skratt och ylade ONRE MORE TIME.

Nu ska jag dricka upp min öl och sova. God natt.

• Trossens mamma

Ha ha den med löpbandet va ju underbar!

*Stolt mamma och Ålänning*
  • cruZZe

Trossen: Mjae när jag låg där blödande som en gris med snorren i vädret måste jag erkänna att jag har haft stoltare stunder i mitt liv. Men efterråt var det skoj

Jag är dock inte av med ärret än.

• Lilou
    cruZZe: skrattar sa tararna RINNER Karln undrar vad jag haller pa med! MEEERA! Snaaalla!!!
  • Trossens mamma

måste varit hemskt just då för dej. men ack så kul för den som kom in mitt i händelsen....
    fast jag kanske mest skulle blivit förskräckt. men du beskrev det väldigt kul

*Stolt mamma och Ålänning*
  • cruZZe

Mjae alltså det störde mig inte så hemskt. Men det var en av de få ggr i mitt liv jag faktiskt inte kom på något att säga (är känd för min stora käft )

vi kan säga som så att polaren i bastun (som undrade vad det var för dunsar han hörde) och de andra som fått höra historien skrattar iaf gott.

Svar på tråden Vad är det mest pinsamma ni nånsin gjort?