• HannaAugustsson

HAr ni handlat PartyLite-produkter?

Vad tyckte ni om deras produkter? Motivera gärna.
    Själv så tycker jag dom e väldigt fina. De som inte vet vad det är. Det är ljus, med fina tillbehör såsom ljustakar o skålar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-17 22:53:30:
    Har själv precis köpt en kaskad ifrån dom. Längtar tills den kommer.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAr ni handlat PartyLite-produkter?
  • snoopy76

Jag har själv varit på ett ljusparty. Tyckte om produkterna men priset!! Sååå dyrt för lite vax och veke!
    Visst det e en engångskostnad (ljusstakarna) men inget min man tex vill prioritera!...om ni förstår!

• Meme

Ja jag hade ett ljusparty för några veckor sen. Och grejerna kommer när som helst. Jätte kul tyckerjag, men som sagt ovanför lite dyrt är det för lite ljusstakar. Ljusen är ju inte så farligt dyra tycker jag. Men kul med sånt..

• Bark

Jag älskar deras produkter!!

Men priset är inte riktigt lika älskvärt. Själv har jag tre fina ljusstakar som ser ut som snappsglas på hög fot med votivljus i. Just nu har jag juldoft, men snart ska jag byta till lite mer sommrigt.

Hoppas jag får gå på party snart igen!! Behöver nya dofter.

• HannaAugustsson

Självklart tycker jag deras prissättning är lite dyrt, men samtidigt så kan jag ju bara köpa nån grej åt gången. Och då ser man fram emot att köpa mer. Fick ca500kr att välja vad jag vill i katalogen denna gång så jag funderar på ett storpacke med ljusi olika dofter.

• HumDis

Ja, det har jag gjort men jag tyckte inte de var värda sitt relativt höga pris.

/ HumDis
  • anja1661

japp har varit på ett ljusparty för inte så länge sen! fick hem mina grejer förra veckan jättefina saker och härliga (de flesta) dofter...men som sagt...priset!! inget man kanske shoppar från ofta direkt.

• Matriark

Har varit på två partyn och haft ett. Jag älskar deras produkter. Har som Bark trioljusglasen, just nu med ananas/granatäppledoft, blockljus med honungsmjölk. Sen har jag även te och votivljus i dofterna jordgubbsrabarber, hallon/timjan, blå tamarind, gröna äpplen, kanelkaka, druva. Vill ha ännu mer

• Åke Vilse

Jag har bara köpt ljus av dem och tycker att de är helt ok.

• SpecialK

Har varit på ett party, köpte 1 ljus, som inte doftade nåt alls nästan som utlovat och brann fel som de också garanterade att det ej skulle göra..

dessutom tycker jag det är lite väl dyrt, tror inte ljusen alls är värda så mycket. Personen som kommer hem till en ska väl ha sin beskärda del + värden som håller i partyt får ju jättemycket  pengar att handla själv för om man beställt mycket hos denne.. då går jag hellre ut i affären  och handlar ljus.. 

känns också som det blivit världens hype runt de folk som handlar där som jag känner, de kan inte sluta prata om olika ljus och det verkar nästan beroendeframkallande :)

• aha

låter spännande, ingen som har bilder???

Svar på tråden HAr ni handlat PartyLite-produkter?