• Anonym

Vart hittar jag en bikini när jag inte har några bröst överhuvudtaget??

Har det problemet. Hittar INGEN bikini för vuxna som är helt platta. Jag har inga komplex för mina små bröst, men affärerna ger en ju verkligen det. Jag menar vart vänder jag mig då strl 34 som är den minsta är för liten?!?!
    strl 65a är minst två storlekar för stora.. Jag vill ju itne gå i barnbikini direkt..

• Svar på tråden Vart hittar jag en bikini när jag inte har några bröst överhuvudtaget??
  • Jan 39

Jag tycker att jag ser massor av bikinis som bara är en tygtrekant upptill och den sitter väl ok på en platt överkropp också ?
    Små bröst eller inga bröst spelar inte så stor roll för oss andra om tjejen är trevlig i övrigt.
    Fast är hon otrevlig så spelar det ju heller ingen roll.
    Jag menar (på fullt allvar) att hur en kvinna är i sättet är det enda viktiga beträffande hur man trivs med henne.

• jagosa43

på HM finns det en sorts ilägg och sen bör det väl funka med en trekants bikini oavsett om du använder ilägg min kompis har sama dilemma medans jag har tvärtom hittar inte tillräckligt stor bikini... så hur man äv vänder på det så tycks bikininvara ett problem
    hoppas att det löser sig hade mer än gärna haft liten byst!
    men förstår även om man tycker att det är jobbigt man brukar vilja ha det man inte har...

• Anonym

Problemet sitter i i självförtroendet som som sagt. Trivs kanon med små bröst och har inga komplex. Bara det att jag tycker inte det är så kul med kupor som är fyllda med luft på stranden..=/
    Använder sånna där silikoninlägg men de täcker hela mina bröst så jag kan inte ha dem när jag enbart har linnen tex för då sticker de upp... så små bröst har jag... Men som sagt.. mitt enda problem e ju bikinin..

Å detta med trekants bikinis.. ofta så lyser bröstvårtorna igenom eftersom de sällan är vadderade å det vill jag inte..=(

men tack för era svar och peppning..=)

• Nattisen

TS: Panos har en del snygga trekantsbikinis som är fodrade.
    Kan kanske vara något ?

• Emsally

jag som tycker de flesta trekantsbikinis är vadderade. h&m, stadium... jag köpte en mönstrad å tog bort vadden. då syns inte bröstvårtorna så mycket. men e det inte lite sexigt när de syns?;)

annars e det väl inte fel på barnavd,ingen som vet att den kommer därifrån. billigare!=)

lycka till..

• Meline

Köp en vadderad trekantsbikini, det är ju jättesnyggt med trekanter!

• Anonym

Nu har jag varit på H&M och kikat på deras krekants bikinis.. Jag slår till tänkte jag och letade efter stolekar. MEN när jag hittar storlekarna 34 occ 36 då är det ingen vaddering alls i dem.. men i övriga storlekar finns det. Jag menar vi småbystade om nån behöver väl alla "extra lyft" som man kan få tag på... jag blev riktigt irriterad.. så.. är fortfarande utan Bikini..=(

• Anonym (tipsare)

Jag har sett kanonfina på lindex en halterneck modell med en jätte tunn vaddering testa där! :0)

Svar på tråden Vart hittar jag en bikini när jag inte har några bröst överhuvudtaget??