• Limani

När började era barn sträcka ut armarna mot er,för att visa att de vill bli upplockade?

Jag lääängtar tills dess..
    Säger jag nu ja
    Min pöjk e 6 månader. Han sträcker sig efter allt,men inte efter mamma å pappa än..
    Han kanske bara inte vill
    //Marina

• Svar på tråden När började era barn sträcka ut armarna mot er,för att visa att de vill bli upplockade?
  • Emma m Theodor

Oj oj oj- det kommer jag inte ihåg. Men jag kan säga att just nu har han en period när han inte gör något annat- så jag känner mig rätt avundsjuk på DIG!

• Trebarnmor

Hej...måste berätta om min docka. Hon är 4,5 mån och jag tycker att hon sträcker ut armarna upp mot mig. Sen hoppar hon i sin gåstol när hon ser mig. Trodde inte att det kändes så speciellt med tredje barnet. Kanske kommer att bli jobbigt framöver om hon är så "mammig" nu.

• Limani

Haha,ja det är väl så
    Nu har han börjat ställa sig i krypställning å gungar fram å tillbaka.
    Men har inte tagit första "steget" ännu. Så nu e man ju jätte otålig,för man vill ju se. Men det kommer jag ju få ångra sen när jag kommer få springa efter honom..
    /Marina

• Challe N

Min dotter har ganska nyligen börjat göra det och hon är lite mer än 9 månader..

• Murvel30

Linus har precis börjat med det och är nu 9 månader.

• nattuggla

Minns inte när min dotter började sträcka ut armarna mot mig, men det var tidigt . Hon blev blyg redan vid 3 mån. , så det kom nog nån gång i samband med det. Sen va hon bara mammas!

• evita

oliver var runt6-7 månader och det var när han var i gåstolen... han "sprang" mot oss och lyfte upp armarna... blev jättenöjd när han fick komma upp... men 10 sekunder senare skulle han tillbaka ner igen... hihi...

Svar på tråden När började era barn sträcka ut armarna mot er,för att visa att de vill bli upplockade?