Är alla svenska tjejer horor?
Jag anmälde en dag ett inlägg från klotterplanket på lunar för att det stod att alla svenska tjejer är horor, efter att ha sett den meningen 10 gånger om dagen där så fick jag nog. har en gång tidigare anmält den som sexuella trakasserier, men då gick inte anmälan igenom, så jag anmälde den som hets mot folkgrupp, men den gick inte igenom då heller, svaret jag fick blev:
"Vi har hanterat din anmälan men anser inte att det är befogat med någon åtgärd då vi inte funnit något som bryter mot våra allmänna villkor."
Jag blev jättearg, med tanke på att det kan vara ganska låga åldrar på de som sitter på lunar så tycker jag att det definitivt ska vara ett budskap som inte ska florera där och synas så mycket. jag skrev ett argt protestmail, men har inte fått något svar.
jag är arg, jag känner mig ledsen och jag känner mig kränkt. vad kan vi göra för att såna där saker ska sluta sägas gång på gång på gång? jag tycker inte att svenskar har rätt att kränka invandrare och jag tycker inte heller att invandrare har rätt att kränka svenskar. och en menin som säger att alla svenska tjejer är horor är direkt rasistisk. Vi måste kämpa tillsammans alla nationaliteter i detta land för att bekämpa rasismen, men då måste det bli olagligt att kränka svenskar också. hade det stått att någon annan nationalitets kvinnor var horor hela bunten så tror jag att det hade reagerats hårdare. och så känns det som att det är lite överlag, det är okej att kränka varandra hit och dit. ingen ska behöva bli kränkt!