• camwae

hokuspokus stol

Dags att inhandla matstol och funderar på en hokus pokus stol.hade själv en när jag var liten ,har fått för mig att de är lite roliga att leka i med.
    Men de verkar inte så populära nu har inte sett nån i affärer heller.

Vad har ni för stolar?

• Svar på tråden hokuspokus stol
  • ladyhawk

Jag ska köpa en på ikea för 99:- som fick jättebra testresultat.

• AnnaPanna73

Jag köpte en begagnad "vanlig" barnstol i trä för 100:- Om jag inte hade gjort det hade jag köpt en sådan billig på IKEA. Barnen sitter väldigt bra i IKEA-stolarna och de är lätta att hålla rena. Men de är ju rätt små, kanske blir de för små snabbt? Någon som har erfarenheter?

Mina föräldrar har en hokus pokus och sonen sitter fint i den också, däremot är den inte lika stabil som den stol vi har. När sonen kastade sig frammåt i sin iver att få tag på maten vickade den till så att den hade kunnat välta om den inte stått så nära bordet. Läskigt.

• AME79

vi har dels en från ikea för 99:- och en hokuspokus stol. ikeastolen är lättast att hålla ren och den är inte så lätt att klättra upp i själv som hokuspokusstolen är när barnet blivit lite äldre

• clara02

Vi har en hokuspokus, tycker den är jätte bra.

• ladyhawk

Det är nog bara ett namn

• Kaija

Den heter nog hokus pokus eftersom det går att vända den så att den blir en gungande stol med ratt och lite såna finesser...

• morsa81

jag har en hokus pokus och är jätte nöjd med den. tycker om att man kan lägga den ner o få ett litet bord. perfekt för helgmiddagar tvrummet.

• LinaT

Vi har beställt en RuffKnuff och jag väntar otåligt på att den ska komma, det är så spännande!!

Den verkar väldigt stabil och säker (är ju framtagen för förskolan), att den dessutom är i björk och därmed passar in hos oss gör ju inte saken sämre!

• Mia1

På babyproffsen säljer dom hokus pokus stol ca 1000 kr...
    Vi ska också köpa en sån men har en sån tur att syrrans sambo har jobbat där dom tillverkar såna så vi får köpa en ny för 500 kr

• Jennelii

Jag såg en idag på Barnens Hus för 995 kr, hutlöst!! Jag har en jag ska sälja för...50 kr kanske, max!! Jag (bara min åsikt) tycker att dom är klumpiga och besvärliga att göra rena. Visst kan man ställa dom i duschen, men ändå... Jag har en vi köpte på IKEA för längesen som man kan ta ut sittdelen ur och så fäller man ihop resten, den är SUPERBRA, kommer att spara den i all framtid

• Zizzla

Hade också fått för mig att jag skulle ha en hokuspokusstol. Köpte dock först en på Ikea för 99:- plus en bricka att sätta på för 49:-, KANONBRA stol är det! Jättelätt att rengöra vilket är viktigt med tanke på allt kladd som blir.
    Gav inte riktigt upp om hokuspokusen utan köpte en på loppis för 50:-, den var i trä. Rengjorde den och målade vit men jag måste säga att Ikeastolen är mycket bättre. Klumpig, svår att rengöra och den känns ostabil på nåt sätt.

• Suss

Vi är suuper nöjda med vår hokus pokus

• Emsally

jag hade oxå den när jag var liten. har därför köpt en vi ska ha nu..

• MiaL

vi har en hocus pocus, den är bra o stadig tycker jag.. och ungarna tycker den är skitskoj med gung o ratt! !

Svar på tråden hokuspokus stol