Björne?
Är det någon som vet varför den "gamla" vanliga Björne fick sparken. (röst-personen alltså) Saknar den gamla vanliga Björne från när jag var barn
Är det någon som vet varför den "gamla" vanliga Björne fick sparken. (röst-personen alltså) Saknar den gamla vanliga Björne från när jag var barn
Jörgen Lantz
Kanske han tröttnade på att springa omkring i en noppig, nalledräkt full av gammal fislukt?
nu minns jag inte, men han var myyycket bättre än den här Björne.
Beckah82: Nej han fick sparken.
Trossens mamma: Ja det var han verkligen. Denna känns ju bara pinsam
kanske för att han "hatar snigel" *hehehe*
ja han som är nu ja jag vet inte. med Jörgen kunde jag kolla fast jag va vuxen. men han här....näe. han ha ju vart några år nu va? men näääe... han kan inte alls vara sån där riktig björne
Jag tror de var så att han fick sparken p.g.a. att han inte kunde samarbeta med sina chefer på svt....tror de var så men är inte 100% säker
Han fick lite "storhetsvansinne", tyckte att det var han som "var" Björne, så vid nästa löneförhandling krävde han lite för mycke i lön och SVT eller vem det nu var som producerade, sa att ingen är oersättlig. Han fick gå. Även om jag får myror i hela kroppen av Björnes magasin var faktiskt den gamla bättre.
Ni inser att det bara är vi vuxna som stör oss på nya rösten va? Barnen idag vet ju inget annat
Okej. Synd.
Ja, barnen märker ingenting men jag håller mig i köket eller sitter med hörlurarna på om min son mot all förmodan skulle kolla på det