• Katrin

mår illa o känner mig konstig. är i v38

har vaknat nu dom senaste nätterna av att jag har typ mensvärk.. men de går över efter ett tag.. Inga kraftiga smärtor, men jag känner igen dom..
    Imorse när ja gick upp börja jag må så himla illa och har gjort det sen dess *suck* inge kul alls.. e typ trött i kroppen fast ja vilar mycket, o magen känns helt skum.. orolig på nått vis.. Nån mer som känner liknande.. Snart är det ju dags för bebben å kika ut =) är i v37+4 idag.. *längtar så*

• Svar på tråden mår illa o känner mig konstig. är i v38
  • Hipp

Känner mig som dig fast jag mår inte illa.
    Jag känner mig också trött (kan bero på att jag jobbar fortfarande iofs). Värk precis som mensvärk och tryck ner mot bäckenet. Känner mig varm óch lite småsnurrig.....
    Idag var det en arbetskamrat som sa till mig att nu syns det i dina ögon att det är på gång, jag blev livrädd för jag vill absolut inte få värkar eller att vattnet går på jobbet....
    Jag är också i vecka 38 (37+5).
    //Hipp

• Katrin

jag har inte jobbat sen i maj pga mitt jobb. så jag är absolut inte stressad eller något sådant.. Hur ser man på ögonen om det är på gång *nyfiken* ja går här o väntar och hoppas på att det ska starta snart =) Ja är lite rädd för o gå på stan ensam ifall att vattnet skulle gå. hu va jag skulle skämmas.. men va gör man =)

• Zuz

Om vattnet går på stan ska du inte skämmas,det är inget att skämmas över. Kanske halvjobbig situation, mycket att rodda i det läget, ringa eft pojkvän el taxi el så, men skam är fel känsla. Jag skulle bli så rörd och fylld av lycka om jag passerade nån på T-banan som vattnet precis gått på!Häftigt ju!!

• norpnäsan

Hej!
    Jag är i vecka 38+1 och känner igen mig delvis i det du beskriver. Illamaende blir jag bara om jag sitter bakatlutad i soffan eller ligger pa rygg. Annars känner jag igen mig i mensvärken. Jag har även ont i korsryggen och springer pa toaletten flera ganger om dagen (n°2)... Vad tror ni....är vi pa gang?...

• malin81

jag känner också som du beskriver fast mitt illamående kommer nog från all halsbränna.
    men magen e konstig o värken finns där, men får nog se de som att de närmar sig final =0)

• Jennaz

Känner detsamma, snurrig trött osv. Mycket förvärkar och tryck nedåt. Känns som om det inte är så långt kvar... Jenna v37+5

• Vompa

Känner också som ni...! Vet att jag har öppnat mig 1.5 cm men det står stilla för mig slemmisen gick i tisdags...! Men det kanske e något på G för oss!
    Har slemmisen gått för någon av er?

• Katrin

Slemmisen har inte gått här iallafall vad jag vet...
    Å nu e de ju inte länge kvar tillsv våra små underverk kikar ut.. kan inte beskriva hur mycke jag längtar..
    Zuz> jag bor precis i centrum så de e väl bara o knalla hem.. men jag skulle nog skämmas iallafall. även fast det är naturligt.. jag som inte gillar o dra uppmärksamhet till mig.. men men.. jag blir ju iof glad om vattnet går. då är jag ju garanterat snart närmre min bebbe =)
    LYCKA TILL ALLIHOPA

• Peppa

Känner igen mig precis! (BF 22/9)
    Bäddade nyss spjälsängen och ryggen SKREK efter det för att inte tala om hur mkt lillkillen trycker nedåt och hur hård magen är. Men än så länge har jag inte haft några "förvärkar" så vitt jag vet... mer en molnande värk så som mensvärk. Går omkring som en pensionär.. framåtböjd och ojandes Mår även ganska sunkigt och har ingen direkt aptit, men ör däremot jättetörstig.
    Jobbade sista dagen igår...
    vi får väl se när det hela drar igång.

• Vompa

Det som är konstigast för mig är att allt mitt sug efter olika saker har gått bort.. Helsjukt..

Svar på tråden mår illa o känner mig konstig. är i v38