• Mazzi

Någon mer som tänker på stjärntecken?

Jag har bf på tisdag och hoppas så innerligt att lilla kotten väntar ett dygn till fr.o.m nu på att komma ut för jag vill så gärna ha en tvilling(teckenbyte på söndag kl 24)Är själv skytt och skytten och tvillingarnas kemi funkar så bra vilket inte jag gör med oxar, vi har helt olika livsinställningar.
    Inte för att jag på något sätt kan göra något åt saken men jag hoppas!
    Lite spännande är det allt!

• Svar på tråden Någon mer som tänker på stjärntecken?
  • pissypopi

jag tänkte faktiskt lite på stjärntecken...
    jag tror inte på det själv men min mamma och hennes sambo gör det.. och jag ville inte gå över tiden så mycket att min bebis skulle födas i samma stjärntecken som min mamma.. för då skulle både jag och bebis få höra det... ofta.
    Så min lilltjej föddes inte över tiden så hon har ett "eget" stjärntecken...

mammas lilla stenbock
  • Spaceray

Jag väntar tvillingar i juli och har hört att det föds fler tvillingar i tvillingarnas tecken än i något annat. Tycker det är lite coolt och skulle tycka att det var lite häftigt om även mina tvillingar vart tvillingar! Mycket tvillingprat blir det... Och tvillingar brukar ju oftast vilja titta ut några veckor tidigare så vem vet?

• kjempejente

Bara att kniiiiiipa då. Själv är jag vattuman och har en tvilling som ger mig gråa hår och en kräfta som månar om sin mor men mitt i alltihopa gör oförutsatta saker.. men å vad jag älskar dem.
    Du kan ju kolla med de kinesiska tecknen vad det blir för kombi..
    Lycka till att klämma fram underverket!!

• Knirps

Om du inte har fått barn än har du väl lyckats då. Fast jag kan berätta att teckenbytet var först halv sju i morse. Brydde mig själv inte om vilket det blir, men jag ville gärna veta ifall någon på BB skulle få för sig att fråga. Därför kollade jag upp det noga härom dagen. Nu blir det ju en tvilling vad som än händer, och det känns skönt att veta. BF + 6.

• Mazzi

Jag ser ut att ha klarat min uppgift att åter få en tvilling Morgondagens uppgift är att knipa så att Ida och * får varsin föselsedag åtminstone.

Kram

• Nexa

Väntar tvillingar och tycker det är häftigt att de kommer att födas i tvillingarnas tecken eftersom de valt att stanna i magen så länge. Är i v. 40 nu
    annars är ju oxar lugnare.

• jenni82

jag tänker ofta på det.
    jag vill helst att bebis håller sig där inne iaf till runt 25 26 juni.
    vill ha en liten kräfta, ingen tvilling!
    är själv lejon.
    pappan är vädur.

• Tytsi

Jag ville helst inte att barnet skulle födas i tvillingarnas tecken, för att min mamma är tvilling (hate her)!!!
    Men vad har jag för val nu.

• Grannen

Tänkte inte på det men jag har en dotter som är tvilling. född 25/5-05 och hon är en sådan goding att jag hoppas att du oxå får en! Är själv skytt med!

• miss chocolate

Jenni82..Funkar inte vädurspappa och lejonmamma med en tvillingbebis? Är i samma situation...

• Mazzi

Mumlin
    Vet vad du menar, min dotter är också tvilling och jag skytt så jag har också bara positivt att säga. Mannen och sonen är jungfruar, oj vad de är lika. De är analytiska, lite skeptiska men vilka arbetsmyror och vilken empati och hjälpsamhet gentemot andra, vilka killar jag har!

Jag och dottern är väldigt positiva, flexibla och kan lätt ställa om oss.Jag ser mig själv och min dotter som några som kommer att resa och hitta på en massa roliga saker i framtiden, känns underbart att ha det att se fram emot.

Tytsi
    Vad är du för tecken?

• Tytsi

Mazzi -- Förstår verkligen inte vad du menar med det där att jungfruar är analytiska. Jag får bara höra det dagligen.

• Rexy

miss chocolate&jenni82:

vädur lejon tvilling funkar jättebra! Skulle föredra den kombinationen framför kräftan.

• miss chocolate

Rexy, låter ju bra! Tack för svaret!

• jenni82

miss chocolat: jo det tror jag nog. men som med tytsi så har jag en mor som jag har en minst sagt frostig relation till, född i tvillingarnas tecken.

Svar på tråden Någon mer som tänker på stjärntecken?