Shoppa barnkläder i Köpenhamn!?
Funderar på att göra en utflykt till Köpenhamn, och skulle behöva tips på var i centrala Köpenhamn man kan shoppa fina barnkläder/saker? Märken som Ei Sikke Lei, Ida T etc. - nån som vet?
Funderar på att göra en utflykt till Köpenhamn, och skulle behöva tips på var i centrala Köpenhamn man kan shoppa fina barnkläder/saker? Märken som Ei Sikke Lei, Ida T etc. - nån som vet?
Ingen som varit i Köpenhamn och shoppat loss?
Gå längs ströget så hittar du det hele
Ida T.dk Nansengade 53
Det första namnet du skriver, är det rätt stavat?
På Fields finns också hur mycket fint som helst!!!
GisLöv
Näe tror hon menar Ejj Sikke Lejj
Det finns en affär som heter Magasin som har en hel avdelning med barnkläder av olika märken. Den ligger på 4:de eller 5:e våningen. Jag brukar alltid gå dit när jag är i Köpenhamn. Det finns även en affär som heter Exit som ligger på ströget. Magasinet ligger ungefär i mitten av Ströget.
Skulle även tillägga att det finns en butik med barnkläder som heter Zahra som också ligger på Ströget. De har jättefina kläder både till pojkar och flickor.
www.gavins.dk är en av mina favoriter där har dom det mesta, även lite vuxenkläder köpte lite grejer från Hollys när jag var där sist
.
Ej Sikke Lej heter det märket som efterfrågats här och finns på gavins hemsida.
huggtand: Magasin de Norde ligger precis i början på Ströget, där kan man handla ihjäl sig, även om det inte är billigt!!
Linda1976
Det heter inte Magasin du Nord längre
bara Magasin
Men de har inte flyttat på det!!
Jaha
Det var det värsta!! ![]()
Linda1976
Visst var det
Ja! Jag vill ha det som det var innan - med Pilen, Flygbåtarna och shoppinglinjen för 10:-!
Men de behöver inte riva bron för det, den är rätt bra ändå....
Jag vill BÖRJA shoppa på Magasin, inte sluta... Ströget BÖRJAR där, inte vid Huvudbangården. Morr.
Båkåtsträvare?? Nänä, bara när det är nödvändigt!
Det finns söta "flickfinkläder" på Monsoon, precis vid höjbro plads (gå från Illums bolighus i riktning hovedbanegården).
Monsoon har dösnygga cotailklänningar till vuxna, skor, väskor mm mm mm mm den är så fin den butiken
Jag röstar på FIELD´S!! ![]()
cotailklänningar = coctailklänningar
Oj, tack för tips! Fields var vi på sist vi var i Kph, i like barnkläderna på NEXT... Men vi tar nog en tur till centrala Kph den här gången! (eller kanske både och - om vi kör bil)
Ej sikke lej ska det såklart vara, bytte j mot i
Ser att Gavins ligger på Holmbladsgade, hmm ska försöka hitta dit då!