Paranormal.se
Blev bara lite nyfiken att kolla hur många av er här inne som brukar chatta på Paranormal.se eller är medlem på den sidan och aktiv där på något annat sätt.
Blev bara lite nyfiken att kolla hur många av er här inne som brukar chatta på Paranormal.se eller är medlem på den sidan och aktiv där på något annat sätt.
Jag är inte medlem där, men däremot på:
http://www.spirituellt.com/
Tror att det går ut på samma sak va?
Har ingen direkt koll...
har varit medlem där förr men tappat bort mig någon gång under årens lop Jo det är nog samma sak fast på paranormal finns en ganska bra chatt att möta andra individer med samma intresse.
Jag ska faktiskt kolla upp spitituellt.se mins inte riktigt hru det såg ut där men har för mig att det i praktiken funkar rätt likt familjeliv.se
Jo det gör det...
Men jag tycker att det är lite dålig fart på det forumet dom har där...
Det skrivs inte så ofta, men det som skrivs är ioförsig mycket kloka ord, så det kanske är värt att vänta på?!
Ja det är ju skönnt det också på paranormal.se är det nog presis tvärt om många pratar men det är bara ett fåtal som fatiskt har något lärorikt att säga men endå kan det vara kul att vara där ibland på grund av att det är en avanserad irl chatt eller vad det kallas vilket inte finns på så många andra sidor inom detta ämne vad jag vet.
nej, oftast är det ju bara en massa babbel precis som du säger...
Det är svårt att verkligen hitta nåt seriöst ställe med lagom mycket babbel i
Man är aldrig nöjd
Ja jag vet man har en tendens till det ja. Paranormal har funits i jätte många år nu tror dom starta redan på tidigt 90-tal och har därför enormt mycket användare idag men många kommer är medlemar ett tag sen så går dom igen när dom kännt att dom varit där färdigt
men sen finns det dom som alltid är kvar på ett eller annat sätt
Det som jag tycker är spännade med paranormal är att det sitter så mycket människor som pratar samtidigt och är på samma gång väldigt öppna vilket frisätter extremt mycket energi och när man får känna det på avstån så på det viset är rätt häftigt kan man säga.
Det som också är positivt men para som vi brukar kalla det är att det är så brätt ämnesmässigt går det från okult till religon vetenskap och inte minst mytologi och kulturhistoria Där kan man prata presis allt och där kommer ofast sitta en annan person där i samma rum som kommer ha kunspaken om just det du undrar.
Men ibland känns det väldigt negativt att vara där också då det inte enbart hänger bildade serigösa människor där utan även de med 14is beteende men igentligen vart finns det inte dom som man har svårare för att tas med i samhället igentligen
Som jag t.ex som skriver som en kråka hur jag en bär mig åt"ler"
Man kanske ska ta sig en titt på Para nån dag då?
Det verkar ju hända en hel del menar jag ;)
Jag gillar http://www.paranormaltforum.se bättre.
Jag gillar www.overnaturligt.ifokus.se