• Anonym

abort i örebro.snabba svar!!!

Är det någon som gjort abort i örebro?
    Hur långa väntetider är det på det?
    Har någon gjort medicinsk hemma i örebro?
    Berätta allt!

• Svar på tråden abort i örebro.snabba svar!!!
  • Anonym

finns det ingen alls som är villig att dela erfarenhet?

• Anonym (:))

jag har gjort abort i örebro!ja gjorde en (två stegs abort)i vecka 16. det va inte alls någon lång vänte tid!! ja ringde och prata men en barnmorska och fick en tid för att ta tabletten man tar innan själva (aborten). ca 3 dagar senare fick ja en ny tid för själva aborten! så ring usö och prata med dom så löser det sig!

• Anonym

du fick nog tid snabbt för du gjorde en två stegs,jag får vänta i nästan en månad....Det är lite väl länge tycker jag

• Mamma Jennie

Jag har gjort 2 medicinska aborter i örebro. De var ingen väntetid alls när ja gjorde dem. Men de var för att ja sa att ja ville göra de så fort som möjligt, och de tar dem ju hänsyn till. Lycka till !

• Thalis

Ring till Kvinnokliniken igen och be om en tid omgående!
    Inte ska du behöva vänta så pass länge!!

Jag gjorde inte riktig en abort,utan jag fick missfall som inte ville sätta igång naturligt och då fick jag välja om skulle göra medicinskt abort eller kirurgiskt,läkarna och  vi satte oss ner och bestämde oss för medicinskt abort! Då kunde jag börja redan dagen efter annars hade jag fått vänta runt en vecka innan de satte igång!

Ring kliniken!

Lycka till

• Thalis

Förresten tvåstegs abort är väl samma sak som medicinskt,eller?
    Vid medicinsk abort,så tar man piller på kliniken och seda kommer man in 2 dagar senare och får ytterligare piller som sätter igång hela aborten! Man får stanna kvar på avd 23 tills hela utdrivningen är klar!

• Anonym

jag har pratat med dom och det finns inga tider innan säger dom.Det känns ju lite tungt...Men det 'är inte så lång tid kvar nu så jag härdar ut.

• MansonDust

Medicinsk abort är att framkalla ett tidigt missfall.
    Tvåstegsabort är med slidpiller var 4e timme och man får krysta ut barnet.

• Anonym

Jag ska göra medicinsk abort i Örebro imorgon, hemma..Ringde dem förra vecka fick tid 1 /8, men ringde o tjatade varje dag. Till slut fick jag en tidigare tid. STÅ PÅ DIG, de kan fixa en tidigare tid.
    Jag ska göra min hemma imorgon bitti..

KRAM

• Anonym

gjorde en kirurgisk i örebro för ett år sedan och fick vänta ca 3 veckor....

• Honey86

har en vän som gjorde abort i örebro. hon fick tid 1 vecka senare.. å då var hon inte alls långt gången!

• Alexandra85

Gjorde dock inte i örebo men i karlskoga, fick inte vänta så länge.
    Gjorde en medicinisk och var i vecka 9 när jag gjorde den.
    Fick veta att jag var gravid när jag var i vecka 8 så det gick fort för min del iaf.
    Bodde i Örebro vid det tillfället...

Svar på tråden abort i örebro.snabba svar!!!