• Vargtass

Amerikansk brevlåda...???

Min sambo fyller år till hösten (så jag är i god tid)

Jag vet att han jättegärna skulle vilja ha en sån där amerikansk brevlåda (hur ska jag förklara, beskriva?) som är rund uppe med platt botten. Man lägger in posten från sidan och då kommer det upp en liten vimpel..?!

Någon som förstår min "luddiga" förklaring? De brukar ha dem i Amerikanska filmer och jag tror Kalle Anka också har en

Här i Sverige har jag inte hittat nånstans. Kanske kan man beställa en från utlandet men min engelska är inte så bra som den borde vara... Någon som vill hjälpa mig eller som vet var jag kan hitta en sån?

• Svar på tråden Amerikansk brevlåda...???
  • aktuelle

jag har sett endel som har såna, så det borde ju finnas någonstanns. Kolla i inredningsbutiker med lite udda design.

• Vargtass

Ja, jag tycker också de borde finnas nånstans.. Jag har kollat runt mycket. Får väl kolla mer.

• Tintomara

Prova ringa Grandmas, en inredningsbutik här i Göteborg. www.grandmas.se/ De har ganska mycket "amerikanska" inredningssaker. De kanske skulle kunna tänka sig att skicka om du inte bor i närheten.

• Tintomara

Svamp Bob: Ja, såklart! Vad smart du är De från Tyskland kostar ju varken något i tull och bör inte vara så dyra i frakt heller!

• Vargtass

Tack!!! Vad glad jag blir! Som jag har letat... Tack så mycket för hjälpen!!!

• The Man

Har ibland sett SVENSKA återförsäljare för sådana brevlådor annonsera i motortidningar som Wheels och Power (svenska tidningar).

• Vargtass

The man : Okej, då får jag hålla utkik efter det också. Bra med lite alternativ. Har ett tag på mig att hitta rätt. Han hade blivit glad och det vill jag ju

Svar på tråden Amerikansk brevlåda...???