jysks hemsida? någon som beställt därifrån. hjälp!
hade tänkt beställa en sak från jysk. ska visserligen dit nu i veckan, men har för liten bil för att få med det så jag måste beställa. hur lång tid tar det innan varan kommer? nån som vet?
hade tänkt beställa en sak från jysk. ska visserligen dit nu i veckan, men har för liten bil för att få med det så jag måste beställa. hur lång tid tar det innan varan kommer? nån som vet?
hallå?
Jag beställde en dubbelsäng med hemkörning.. det tog bara en vecka innan den kom och jag fick den uppburen och allt.... fast jag beställde i butiken.. vet inte hur det funkar om man beställer över internet...
okey. stod bara att man fick ett leveransbesked via mail efter en vecka så man kanske ska räkna en vecka +.
En liten varning bara!!
Om det är möbler du skall köpa, så tänk efter en extra gång......
ar köpt garderob, skrivbord och sängbor där= rena SKITEN!!!!!
Det är billiga saker men eftersom jag är sån som vill kunna byta ut så passar det mig (vissa saker då)
Det värsta med hela jysk är att det OFTA saknas små skruvar el delar så man får jaga rätt på dem innan varan e ihopknåpad...
O det är ju ingen toppenkvalitet
vi har köpt en sängram där och nu ska vi köpa en säng åt dottern. hade tänkt köpa en billig ikeasäng åt henne först eftersom att det bara handlar om typ ett år hon ska ha den, men om sängen från ikea gick på 800:- så var frakten på 600:- så då köper vi en snyggare säng från jysk för 1200:- o betalar 350:- i frakt istället :)
vet att jysk inte precis är kända för sin kvalité, men den där sängen verkar ut bra tycker jag och den var så söt! :) jättefin i färgen med.
här är en länk -> athena.nx.net/cgi-bin/Jysk.filereader