• Star84

Ang. Wallies och sänghimmel

Vi ska snart flytta och samtidigt köpa en själsäng till Zaga, undrar nu om någon vet vart man kan köpa sänhimmel till??

Har sätt på hemsidor att det ska finnas någon typ av ställning som man sedan kan ta bort när man tröttnat på den.
    Någon som vet vart man kan köpa sån samt vad den kostar??

Eftersom Zaga inte kommer att få eget rum (flyttar till en 2:a) funderar ja på att dekorera hennes egna lilla hörn med figurer från Wallies.
    Är det någon som har erfarenhet utav sånna??
    Går de att ta bort utan att skada tapeterna??

Tacksam för svar

• Svar på tråden Ang. Wallies och sänghimmel
  • Etna

HAr själv köpt wallies och tror att de kan betraktas som en slags tapet. Så du kan räkna med att tapeten blir förstörd när du tar bort dem. Har själv sparat en rulle tapet utifall att...

• linapina

Vet inget om Wallies-figurer men en enkel sänghimmel finns på IKEA, med ställning som man monterar på väggen. Kolla IKEA på nätet...

• Star84

oki tack ska kolla.
    Fråga om wallies eftersom de står på deras hemsida att de ska gå och ta bort utan problem om man blöter upp de igen.

Ingen som har såna som sedan tagit bort de??

• Aprilia

Jysk har både sänghimlar + ställningen, vi köpte våran där

• AnnaLina

Jag har wallies i min dotters "hörna" av rummet. Så fint, jag läste oxå att dom ska kunna tas bort med vatten, vi ska flytta snart så jag hoppas verkligen dom går att få bort om nu köparna vill det! Men står det så så borde det ju funka o få bort dom. Lycka till!

• Star84

Någon mera som har erfarenhet utav wallies?

• Aprilia

Jysks ställning fästs i sängen inte i väggen. Så det kanske är olika på Ikeas och Jysks.

Svar på tråden Ang. Wallies och sänghimmel