• Marielle 84

Bokrecension på Engelska. Panik

Sitter nu här, och lider utav världens prestationsångest.
    Nu i slutet av terminen så ska allt lämnas in, och jag har kämpat som en gris, och är klar med allt. Trodde jag.
    Jag har glömt en bok, jag ska läsa en Engelsk bok och skriva en recension på.
    Vad tusan ska jag ta mig till? Nu är det sista lektionen idag, och den måste vara inlämnad. Jag som har fått så bra på alla prov osv. Så har jag missat detta :(
    Kommer kugga hela kursen!

• Svar på tråden Bokrecension på Engelska. Panik
  • Thaleia

Tja, det är ju lite tajt om tid att hinna läsa ut en bok och skriva en recention på den också! Men tror du inte du kan lämna in den ...säg..om 2 dagar? Fråga läraren!

• Majblomma12

Kan du inte prata med läraren och förklara att du helt missat detta? Be om uppskov några dagar. Läs någon kort bok, t ex Alice's Adventures in Wonderlnad 148 sidor (finns att köpa för billig penning i PPC). Lärare brukar inte vara omöjliga!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Marielle 84

Jag har bestämt mig för att sjukanmäla mig idag, och imorgon är Engelskan inställd (läser på komvux) Och onsdag torsdag fredag är vi lediga. Så då har jag ju tills på Måndag på mig. Hoppas verkligen inte att hon blir arg.
    Det har ju vart så mkt nu dom senaste veckorna, på en månad har sonen haft magsjuka 3 ggr, jag två, har haft 5 prov.
    Jag är ju så rädd att jag ska kugga kursen, pga att bokrecensionen kommer in sent. Men kan hon kugga mig när jhag klarat allt annat, och jag lämnar in bokrecensionen innan skolan slutar?
    Tack för er hjälp.

• Thaleia
    IansMamma skrev 2006-05-22 13:58:19 följande:
    Jag har bestämt mig för att sjukanmäla mig idag, och imorgon är Engelskan inställd (läser på komvux) Och onsdag torsdag fredag är vi lediga. Så då har jag ju tills på Måndag på mig. Hoppas verkligen inte att hon blir arg. Det har ju vart så mkt nu dom senaste veckorna, på en månad har sonen haft magsjuka 3 ggr, jag två, har haft 5 prov. Jag är ju så rädd att jag ska kugga kursen, pga att bokrecensionen kommer in sent. Men kan hon kugga mig när jhag klarat allt annat, och jag lämnar in bokrecensionen innan skolan slutar?Tack för er hjälp.
    Nej, dom brukar inte kugga en pga en en sådan sak när man klarat allt annat!
  • Marielle 84

Jag hoppas verkligen det :)

Svar på tråden Bokrecension på Engelska. Panik