• Hustomten

vart på kroppen gör det minst ont att tatuera sig?

Jag vill tatuera in mina tjejers namn, men vill gärna veta vart på kroppen det gör minst ont och vart det gör mest ont.

Så att jag vågar....Fundersam

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Världens segaste lilla snigel¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
  • Svar på tråden vart på kroppen gör det minst ont att tatuera sig?
  • Trossens mamma

ställena är ju individuella. hur hög/låg smärttröskel man har osv.
    Men låt oss säga så här.Armarna tar mindre ont. insidan på armarna lite mera.
    vrist/smalben ondare än armen tyckte jag!

fötter lär oxå ta ont....

*Stolt mamma och Ålänning*
  • zazla

Jag har en på handleden, det sved ganska ordentligt faktiskt... Sedan har jag en i svanken som går längst ryggraden och även ut på sidorna och det gjorde mer ont ute på sidorna än längst ryggraden. Skumt eftersom jag trodde att det skulle göra mindre ont där man ahde mer fett. Men tydligen inte... Min nästa blir min dotters namn mellan skuldrorna.

Har en kompis som har lite överallt över kroppen och han har sagt att handleden och bröstet gjorde ondast.

Men alltså, det är inte så hilma farligt, du står ut

• Hustomten

okej, ni som har tatuerat i svanken......gjorde det jäääkligt ont eller bara ont?

• Hustomten

zazla- Okej. Hmm får nog samla mig lite mod nu då och slå till med saken. Jag vill ju så gärna ha ungarnas namn på armen och en trible i svanken.

• TinaG

Handleden och underarmens ovansida...Tycker jag i alla fall...

• Angelflikkan

mellan skulderbladet gjorde det knappt ont alls.. på foten (runt fotknölen) gjorde det förbannat ont.. då strömmade tårarna av sig själv.. som om nån satte på en kran..

annars brukar jag ha hög smärttröskel, men den tatueringen gjorde ONT.
    men klart värt smärtan.. hihi

• jennypennypannkaka

Jag har tatueringar i nacken, på bröstet och på ankeln. Bröstet gjorde minst ont!

• Akk76

Jag har en på min överarm och där gjorde det inte så ont

• Akk76

De säger ju att det gör minst ont där huden är tjockast

• Maja 79

Jag har en tatuering i svanken. Jag tyckte inte att den kändes alls, trots att det tog flera timmar att göra den.. Han som tatuerade mig sa att tjejer inte är lika griniga som killar när det gäller tatueringar. Att det oftas är killar som svimmar..

Jag har hört att det gör minst ont att tatuera sig där det finns mäst muskler.. Ju närmre benet huden är, ju ondare gör det..
    Dvs en överarm gör mindre ont än skuldran..

Vad ska du ha för bild/mönster ?

Svar på tråden vart på kroppen gör det minst ont att tatuera sig?