vilka som ruvar just nu?
hej vilka som ruvar just nu?
kan ni vara snälla å berätta hur ni gör för att få dagarna att gå fort? kram
hej vilka som ruvar just nu?
kan ni vara snälla å berätta hur ni gör för att få dagarna att gå fort? kram
jadåå, är det verkligen ingen som rurar nu eller de kommande dagar?
kram
är det verkligen sant att det inte finns några ruvare i hela sverige? då detta betyde att maj månader är ingen gravid, eller så vill ni inte svara. ok jag fattar.
krammmmmmmmm
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m9371587.html
Vrför inte gå in i denna tråden?
kram Anna
Hej Sabia!
Jag har ruvat klart, satte in ett ägg den 2 maj. Denna gången (tredje gången) brydde jag mig inte på samma sätt. Jag var mer avslappnad och tänkte, blir det så blir det. Jag var precis som vanligt, påtade med trädgårdslandet, var ute o joggade, jobbade övertid etc etc. Vips så var det dags för gravtestet den 18 maj, tja vi tjuvtestade iofs den 17 maj och det visade att lill-ägget hade fastnat!
Lycka till!
jag är ruvare nu nu ju med fast det vet d ju redan vi har ju test dag samma dag den 11 juni , hur mår du? för mej går tiden oxå jätte sakta fast fram till mitt på dagen jobbar jag sen närjag kommer måste mina 2 hundar ut som jag tar en i taget sen är det dags att börja med midda till gubben och mina två tonåringar lagom tills dom kommer hem men hur mår du och hur går det för dej`lycka till igen iallafall från mimmis
HEJ MIMMIS:
jag mår ganska bra. jag försöker göra en massa saker så att tiden gå. jag har haft lite ont i magen de senaste dagar. annars känner jag inget speciell. du då? ska du tjuvtesta eller hålla dig tillstestedag?
jag hoppas att vi plussarrrrrrrrrrrrr
kram
Hej Sabia!
Jag är inte ruvare än, men går allt som det ska så blir jag det på måndag! Har haft ÄP idag!
/Dixan
Ruvardag 8.
Tja, dagarna går fort vad gäller arbetet. Då skulle man behöva flera jobbdagar.
Men ruvningen går av någon konstig anledning mycket långsamt och segt. Varför?
Så jag har väl egentligen inget bra tips. Det skulle väl vara att sövas ner i två veckor!?
hej Dixan:
jag hoppas att allt går bra å att du kan göra oss snart.
kram
hej Lilla Grissen.
ja, det är sant att dagarna går mycket saktar. jag önskar att man kunde faktiskt lägga sig ner å sova under hela den period.
kram å lycka till
vill säga till DIXIN: snart sällskap.
Sabia: jag förstod nästan det...!
Hej Sabia näjag ska inte testa tidigare ,ska du testa tidigare? det som kändes i ljumskarna och runt äggstockarna känns inte så mycket längre jag tror inte det har funkat denna gången känns som mensen ska komma när som helst jag små fryser och svettas lite precis somjag brukar göra innan den kommer , men de e klart man ska inte måla fan på väggen än man får väl se hur det går men så klart hoppas jag med att vi alla ruvare testar + denna gången lycka till du med. förresten hur många dagar har du från insättning till testdagen? jag har 14 dar kram
hej Mimmis godmorgon:
jag fick tillbaka ägget den 26/5 å har testedag den 11/6. blir inte det 16 dagar? eller 17.
jag är lite dum på att räkna det här.hihi
kram
hej Mimmis:
jag vet inte om det är normalt, men mina bröst är enorma å har haft lite ont ljumskarna som om det dras eller jag vet inte. mina bröst brukar blistora, men inte på det visset som det är nu.
ok då har du fler dagar från ET till testdagen än vad jag har men det är ju lite olika hur dom gör på olika kliniker , men jag hoppas allt går bra för dej , det med ljumskarna kan ju vara tecken på att du är gravid läste det i nån tråd att många har ont där eller att det drar i början , mina dragningar där har avtagit iaf