har aldrig mått så här dåligt
det bara skär i mig, är så rädd att förlora honom och känner bara att jag ä helt på väg att ge upp...vi har haft det jobbigt ett tag men det började bli så mycket bättre och så bråkade vi igår oc han är ännu arg... efter alla problem så har det blivit så att vi är tillbaks på att dejta och inte vara ihop och så har det varit sista halvåret, jag började känna att det är dags att det händer nåt, och när det inte gör det så blev jag grinig...
så när han igår frågade om jag ville följa med honom och titta på ett hus han funderar på till sig tyckte jag grinigt att varför det, det är ju inte som om jag kommer få bo med dig, och folk kan ju få för sig nåt och det vill du ju inte... sen var allt förstört igen, han är jättearg jag är ledsen, vet inte ens när han vill ses igen...
jag har knappt sovit inatt och hela kroppen värker, det känns som om hjärtat ska slå sig ut genom bröstet och det gör jätteont... jag mår helt enkelt skit och vet inte om det alls kommer bli bättre, jag klarar mig inte utan honom... jag har aldrig älskat någon så här mycket, varför håller jag då på och nojjar och tjorvar och kör små löngner för att låta bättre, inga stora saker, men för att försvara mig... min fasad håller på att rämna och det känns hopplöst... bara gråter och skakar och vet inte vart jag ska ta vägen