vad kostar Cerazette?
Någon som har koll på vad Cerazette (minipiller) kostar per 3 månader? -nyfiken-
Någon som har koll på vad Cerazette (minipiller) kostar per 3 månader? -nyfiken-
3x28 st 162,50 kr enl. FASS!
Okej, tack så mycket!
Utan ungdomsrabatt då antar jag?
168 står det på mina, utan rabatten.
Okej, då vet jag! Tack för eran hjälp!
Jag köpte denför 160 för 1 år..utan rabatt.
MissLilo: Fast då hade du nog redan handlat mediciner under det senaste året och därför bara betalay en del av kostnaden för Cerazette.
HUmdis - ja, hade handlat lite...men inte så farligt mycket.
Köpte mina igår, 168 utan ungdomsrabatt.
bara så du vet har många haft problem med det ärket med många mellanblödningar etc.
Jo, jag vet.. men jag har haft Exlutena som också är känt för mellanblödningar och så.. och jag fick ingen mens alls av den! Så jag hoppas på att de blir likadant med dom här..
Ok, ville bara göra dig uppmärksam på det vet inte hru jävla många trådar jag sett med negativa bieffekter av just den sorten nämligen
Jo, jag har också sett att de e många som klagat på just Cerazette. Tack för att du påminde mig, så e jag beredd på de iaf. .-)
Sanasol: Har du alltså inte fått din mens än? Jag slutade fär 6 v sen & den har inte kommit & jag håller på bli galen!
Nån mer sån väntat länge på mensen efter att ha s´lutat med cerazette?
Sanasol: Åhh!! Jag är ju värsta monstret här, kanske beror det på dom då?!
(Förövrigt började jag med dom första mensdagen efter förlossningen och det slutar ju aldrig!! Snart 2 veckor nu ja, blir dyrt med så många tamponger, haha )
Jag får alltid min mens exakt 4 veckor efter jag slutat äta Cerazette. Brukar ta uppehåll då och då eftersom jag inte har någon mens alls när jag äter dom.
Hej hej! Jag åt oxå Cerazette och blev av med mensen på en gång.. jag använde dem i 2 månader och fick sluta nu för 2 veckor sedan för att jag mådde Väldigt dåligt av dem.. illamående.. lätt irriterad ont i magen yr m.m.. kort och gott så gick mitt psyke i botten av dem.. så dåligt har jag aldrig mått i hela mitt liv. Nu efter två fria veckor så börjar min kropp hitta tilbax till sitt gamla jag MEN mensen lyser med sin frånvaro. Hoppas att det kommer funka bra för dig med dem i allafall
Mina referenser är ju inte bra om dem i allafall!!
Kram kram
tjohooo idag kom äntligen mensen efter 7 veckors frånvaro!!
Känner mig lite knäpp som längtat efter mensen, när det är så många här på FL som blir jättebesvikna varje gång tant röd kommer på besök.
Men jag längtade faktiskt denna gång! Nu är p-ringen i satt för första gången... väntar med spänning på hur det kommer att gå!