• Anonym (Nyfiken)

Erotikmässan?!

Såg att nån skrev nåt om Erotikmässan i Stockholm. När och var är den? Nån som vet, intresserad!

• Svar på tråden Erotikmässan?!
  • educated ninja

oooh, jag med intresserad!

• Anonym (Nyfiken)

Tack! Jag trodde det var på älvsjömässan eller nåt sånt. Vågar man sej verkligen dit? Ser lite vågat ut!

• Mamsie

Neeeeej, jag vill dit juh!
    Men jag åker INTE från Göteborg i det här tillståndet, vill inte riskera att föda några hundra mil hemifrån .
    Jaja, det får bli nästa år istället då...

• The Man

Jag har besökt erotikmässan för några år sedan. Tyckte inte att det var speciellt vågat, rent av lite överreklamerat faktiskt och dessutom hutlöst dyr entré jämfört med många andra mässor/utställningar.

• The Man

Glömde säga en sak till "Mamsie":

Det är INTE flera hundra mil mellan Göteborg och Stockholm, bara cirka 50 mil.

• annut

jag var på erotikmässan nu när den var i luleå, jätte bra var det och jag kan lätt betala 200 kr i inträde för den mässan igen. Det är ju inte så ofta som den kommer till oss här uppe i alla fall.

• Mamsie

*s* Där ser du "The Man", jag är gravid-dement o snurrar ihop km & mil
    Vad har jag då för nöje av en erotikmässa - jag kommer ju bara att bli frustrerad och våldta karln när ungen äntligen är född

• potatis

Ingen som vet när o om den kommer till Malmö?

• Anonym (a_och_c)

Erotikmässan var inte speciellt upphetsande. Alltför stor andel rejält förfriskade hö-hö-hö-killar, penispastafyllda butiker och strippor med blickarna fyllda av förakt för hela grejen gjorde att vi drog till PiH efter bara en halvtimme.

Nåja, nu har vi sett det i alla fall. Rekommenderas ej.

• Anonym

ok inget att gå på alltså
    då drar vi vidare på pih i stället vi med ..kanske ses*blink*
    tänkte gå dit både fred och lördag

• Anonym (a_och_c)

Två kvällar på raken?! Sånt SNUSK!

• Anonym

anonym ( a_och _c)

men ack så härligt

• educated ninja

Mamsie, snyggt att föda på en erotikmässa

En mässa för hur man gör barn på en skönare sätt och samtidigt demonstrera hur man föder barn

• Wilja

Var också på erotikmässan för några år sedan. Helt klart överreklamerat, men samtidigt en kul grej. Kan dock tänka mig att dom med lite "innanför västen" hade roligare

• JeanneDArc

Var på den i malmö för ett tag sedan. Blev faktiskt ganska besviken.. var mest att de sålde lite kläder o0ch sånt och så var där ett par strippnummer som var ganska dåliga.

Svar på tråden Erotikmässan?!