vv potatis?
Hur mycket är en portion potatis i gram hos viktväktarna? Det är nån vajsing på skivan jag fick och där står 2pts per portion valfri mängd.
Hur mycket är en portion potatis i gram hos viktväktarna? Det är nån vajsing på skivan jag fick och där står 2pts per portion valfri mängd.
Ger två poäng oavsett om du äter 2 eller 15 potatisar!
du får äta valfri mängd potatis för 2 points
Potatis valfri mängd vid måltiden är 2p
vaaa skojjar du!? är det sant!? hur kommer det sig i sånna fall??
Vad jag fattar är det valfritt antal potatisar till den måltiden du äter det.
Däremot inte sagt att man kan gå och knapra potatis dagarna i ända, men just till en måltid är det fri mängd á 2 points.
Däremot kan du inte gå och mofsa potatis hela dagen och tro att du har dina två poäng till det... (ja, det var en kvinna som åt potatis hela dagen när jag gick på vv)
1 potatis = 1 points
2 eller flera potatisar = 2 points
alltså du kan äta hur mycket potatis du vill för 2 points
Nä, det är sant! Vet inte hur det kommer sig, faktiskt.
Det nya skulle väl vara pasta för 3p valfri mängd va? (fullkorn)
ja jag fattar att man inte ska äta potatis hela dagen
. Å jag som trodde potatis inte va så bra. Ja där ser man! Tack för hjälpen alla!
ahaa, vilka bra tips asså! finns massa experter här! bra som attan! Jag har gått på gym nu i 6 veckor efter graviditeten, men det har inte hänt nått med vikt eller kropp så nu börjar jag bli desperat och fick ärva en skiva med vv av en kompis. Innan har jag undvikit potatis, pasta å ris så mycket det går. Bara ätit t.ex kokta eller wokade grönsaker till kött eller fisk.