snygga amningskläder?
Tjena!
finns det amningskläder av annat märke än boob?! de är iofs snygga med såå dyra. internettips?
Tjena!
finns det amningskläder av annat märke än boob?! de är iofs snygga med såå dyra. internettips?
H&M har billiga amningströjor, både kortärmade och långärmade.
Tror dom kostar 149/198 kr.
hm är billiga, men hopplöst dåliga tycker jag. får knappt ut tutten genom "luckan" däremot trillar de nästan ut ur uringningen så jag måste säga att boob är värt pengarna... ett tips är dock att ha ett linne under en vanlig tröja så slipper du visa magen när du ammar. hm har vita o svarta amninglinnen som är ok för 129kr.
internet tips: tradera!
Jag tycker att H&M amningströjor var jättebra..hade nog en av varje färg tror jag..
Det där med att inte få ut tutten ur luckan ( ) har jag hört flera säga men jag upplevde det inte så.. Kan bero på om man har stora eller ej...jag har "normal" stora så för mina funkade det..
apil mamma: ja man får väl prova o hala fram tutten i provhytten
Polarn o pyret har egna som är lite billigare M.amma heter de o har dragkedja under tuttarna.
Kolla här...www.mamastore.se/index.php
Polarn och Pyret
HM
Glamourmom
Bara Glad
Paola Maria
Har dock inte några adresser i huvudet, men googla så får du säkert några träffar.
www.juniorhornan.se har iaf Bara Glad, vet jag (och några andra märken)
Jag skippar amningsklädsel och köper istället stretchiga toppar och har ett linne med stretchiga axelband under. När det blir amningsdags lyfter jag upp toppen och drar ned urringningen på linnet under bröstet. Det fungerar också med tex en tubtopp. Nu på sommaren är det perfekt att ha två linnen till exempel.
Billigt alternativ som man även kan använda efter att man slutat amma. Jag känner mig alltid snyggt klädd. Däremot skulle jag vilja ha en amningsklänning, för det är svårt att amma med klänning på och jag älskar klänning!