• my sig

Är det fler som är över 30 och inte har körkort

Jag undrar om det finns fler körkortslösa 30+ därute. Om jag , hur gör ni eller tänker ni ta det någon gång. Jag har kört privat nu till och från, men hatar teorin....Så om man kanske kan motivera varandra lite vore det ju kanon.

• Svar på tråden Är det fler som är över 30 och inte har körkort
  • MissyGBG

Jag är ju inte 30 år än. Men jag är 26 det är ju nästan 30.
    Har fortfarande inte körkort men skulle behöva lite peppning.

• Diwa

jag med...

fast här hakar det mest på tid...

hur ska man hinna få tiden att räcka till körlektioner oxå???

Fyra barn och jag behööööver kortet nu

bah varför kan man inte få det i ett flingpaket

för mig är teorin den enkla biten...körningen är värre för jag blir så stressad av att nån sitter bredvid och bedömer mig

• my sig

Då kan vi ta varandra i handen....har du börjat att köra eller läsa teori ännu?

• Akk76

Jag har precis fyllt 30 och har inte heller körkort. Men jag känner inte att jag har råd nu, dessutom så känner jag att jag inte orkar plugga till körkortet nu. Det är ju också så dyrt, så därför väntar jag.

• Diwa

*pinigt* mitt är betalt...så jag behöver "bara" ta mig till körskolan...

problemet är att den är i grannstaden

blä och utan körkort så blir det ett megaproblem att ta sig dit...

men nu siktar jag på sommaren då ungarna har lov...räknar lite med att min söta syster yster ska kunna passa tre av mina medan jag kör

• biomedbonus

jag är under 30 men över 26 å jag pluggar för fullt
    *hoppas det blir av  att även jag har kort en vacker dag!

• MissyGBG

Får jag vara med fast jag inte är 30 år???

• Max mamma

Jag blir 34 år i år å har inget körkort....ångrar mej i dag att jag inte tog ett påengång när jag blev 18....men det blev inte så för jag började direkt på högskolan när jag var 18,och orkad einte med båda sakerna samtidigt.

Sen har det bara rullar på....men visst saknar jag ett körkort nu när >Max ska till kompisar å så...

M.

• my sig

Ja, just det så är det ju kostnaden, tiden, barnpassning och sist men inte minst orken till att sätta sig med en bunte böker igen och läsa....grrrr...och fatta vad man läser är ju heller inte så lätt när ungarna springer omkring och stör en hela tiden....men jag tycker att vi skall sätta ett mål. Att vi försöker ta ett körkort innan nästa sommar. Hur låter det?

• Diwa
    nope

du e ju inte lastgammal...själv är jag redo för säck över huvet...

skäms ibland för alla tar för givet att om man bor i den här stan och är över 30 och har fyra barn så ska man ha körkort...

bah...

Började 95 så jag har avverkat två lämp nu

fniss hittills har jag testtagit provet typ 7 ggr och passerat varje gång men bara kört 1 lektion och typ 4-5 ggr privat...*suck*
Svar på tråden Är det fler som är över 30 och inte har körkort