• Anonym (Ledsen vän)

Present till sjuk väninna

En av mina bästa väninnor har fått bröstcancer och ska opereras nästa vecka.
    Jag vill köpa en present till henne, något speciellt som hon kan ta med sig till sjukhuset på operationsdagen eller ha när hon kommer hem. Något som symboliserar vår vänskap och att jag finns vid hennes sida nu under den svåra tid som är och kommer att vara ett bra tag framöver..

Hon bor 50 mil ifrån mig så jag ska skicka presenten till henne..

Någon som har något förslag?

Jag funderar på halssmycke med en skyddsängel men vet inte vart jag ska hitta detta...

Tacksam för snabbt svar!

• Svar på tråden Present till sjuk väninna
  • Pom

Halssmycke med skyddsängel, det borde väl finnas på dom flesta guldsmedsaffärer?
    Har inget tips att ge tyvärr, men en skyddsängel tycker jag är perfekt!!

Jo förresten, jag skulle personligen bli jätteglad över ett litet gosedjur...

/pom

• October

Skyddsängel låter fint tycker jag, prova att söka på nätet. Skulle också själv uppskatta ett litet kit med choklad, tidningar och en bra CD-skiva att glömma bort sig med.

• Anonym (Ledsen vän)

MirandaX-länken fungerade inte

• Anonym (Ledsen vän)

October-jag har sökt på nätet utan större lycka.. Har du bättre tur? Du kanske kan hitta några bra länkar åt mig?

• Chewie

Om du kopierar hela länken till .htm som MiransaX gav dig så funkar den, där finns två olika änglaberlocker...
    www.fias.nu/sm%C3%A5tt_&_gott.htm

• MirandaX

nej va knäppt ta och kopiera länken istället.

• Anonym (Ledsen vän)

Tack för era länktips..

• Anonym (Ledsen vän)

Någon mer med förslag?

• Vilmas Mamma

En Cd-bok att fördriva tiden på sjukhuset med??

Svar på tråden Present till sjuk väninna