• Svar på tråden Bästa plattången?
  • Berry

Jag köper alltid plattång hos frisören, dom är dom absolut bästa enligt mig

• jessikapersika

gama italia tycker ja e klart bäst!

• Pingla med en åsikt

platt hår är ju ute, köp en locktång

• sofieplopp

GAMA-plattång har jag. Skitbra! Innan har jag haft flera olika men de gjorde håret bara risigt, slitet och fult men med plattången jag har nu blir det slätt och fint och så går det snabbt. Snabb uppvärmning och snabbt att platta.

• jessikapersika

skulle köpt en smal.. då kan du locka me

• sofieplopp

Den smala, vet inte om man kan locka med den. Inte vad jag vet. Jag är så less på att ha lockigt hår så jag bryr mig bara om det raka

• anjeli

jag har den smala GAMA, superbra!!

• Zack
    Berry skrev 2006-05-26 09:57:30 följande:
    Jag köper alltid plattång hos frisören, dom är dom absolut bästa enligt mig
    Hihi, hur många plattänger har du köpt?? Är det för att de går sönder som du köper? *retas*

Jag har GA.MA. en bred en. Den funkar jättebra på mitt lockiga, ostyriga hår.
  • Zack

Oj, vad konstigt...det blev en länk av namnet...ni behöver INTE klicka på den. Det hade inget med plattång att göra.

• ängeln83

Jag har en Gama, en smal. Funkar jätte jätte bra, är helt beroende av den. Använder alltid L`oreals Hot Straight när jag plattar, för att inte slita så mycket på håret.

• finemang

Har en TECNO, som jag köpt hos frisören för några år sedan. Superbra, håller än, och jag som har lockigt hår, får spikrakt på ett drag genom håret! Vet dock inte om de säljs fortfarande, men de låg runt 800 kr då iaf!

Svar på tråden Bästa plattången?