• renee

HJÄLP brun utan sol

hur gör jag nu?? sist jag använde brun utan sol blevd det fläckit och behöver nu er hjälp..

har nyss skrubbat mej rijält
    nån sa att ja skulle smörja in mej med en kräm för att inte det skulle bli fläckar på dom stälena jag va torr.
    ska jag göra det?
    hur ska jag göra sedan?
    ska jag ducha efter dom 2 timmarna gåt??eller ska det sita på hela dagen??

snabba svar tack :.-D

• Svar på tråden HJÄLP brun utan sol
  • Alfelina

Ja, ta en stor del lotion och en liten del brun kräm. Se helldre till att göra det ofta än mkt på en gång. Vad du än gör så raka dig inte precis innan..................du blir randig.............och det kan du aldrig färga över. Jag fick gå med långbyxor en hel sommar efter det misstaget!!

• Jordgubbsflickan

Du ska skrubba dig som du har gjort...

Smörj sedan in dig med vanlig lotion...låt torka

Smörj sedan in dig med brun utan sol...var varsam på händer, knogar, armbågar etc

Torka av handflatorna samt mellan fingrarna lite extra...

Duscha inte! Låt BUSen torka in ordentligt innan du sätter på dig kläderna

Lycka till

• renee

hehe jag rakade benen för ca en vecka sedan och sist jag sat på brun utan sol så blev det fläckit tror du att det går att jämna ut nu?? har skrubbat en del

• renee

aa okejj när kan jag ducha??
    i morgon eller i kväll??

• midvinterblot

Hej!
    Jobbiga frågor med tråkiga svar!
    rekomenderar att du prövar Sprytan istället, med den är det lättare att få det jämt...
    Vet tyvärr inge tips på hur du ska får bort fläckarna...

Man får va J*vligt noga när man smörjer in sig så for man hoppas på det bästa....

lycka till!!!

• Jordgubbsflickan

Skulle duscha i morgonooch därefter smörja in mig igen...

Tycker att du ska köta Doves BUS Den heter Dove Summer glow för ljus till normal hud...den kan du använda som en daglig lotion utan att det blir fläckar...

Du bygger succesivt upp den färg du vill ha

Kanonbra!

• renee

aa tänke köppa dove men hon i efären sa att man måste smörja in sig varje dag för det försviner så jag köppte en man smörjer in som jag testade för nån dage sedan blev bra i ansikte mage o rygg o armar men benen blev inte alls bra

• Jordgubbsflickan

Älskar ny a Dove...mycket bättre att smörja sig varje dag...eftersom man ändå gör det när man har duschat

• renee

aa får nog köppa nya dove men ni får önska mej lycktill för nu e det på hihi

• Baby 1987

Åh, jag gjorde misstaget att raka benen innan jag använde Brun utan sol. Smörjde in mig i igårkväll och jag kan inte ha gjort det bra för jag är sååå fläckig nu...
    Ansiktet går ju inte att dölja, tyvärr... Plus att det är superbrunt på ett ställe och nästan helt vitt på ett annat så det ser ju inte klokt ut. Ska man ösa på ännu mer nu eller?

• Baby 1987

Förlåt om jag tog över din tråd, TS!!Tänkte inte så långt!!*skäms*

• Poena

nån sa att ja skulle smörja in mej med en kräm för att inte det skulle bli fläckar på dom stälena jag va torr.
    Smörj med vanlig hudcreme på armbågar, knän och andra ställen där det är ben direkt under huden

hur ska jag göra sedan?
    var supernogrann när du smörjer in dig, massera in nögrannt, se till att du inte glömmer några fläckar.

ska jag ducha efter dom 2 timmarna gåt??eller ska det sita på hela dagen??
    nej, duscha dan efter. ha inga kläder på dig direkt, vänta gärna 1 timme minst.

vilken bus är det du har? vissa är omöjliga att få bra, så det kan ju bero på det också

Svar på tråden HJÄLP brun utan sol