• carlinha

hissj**el

hissen fungerar inte nu, och jag bor på sjunde våningen och är ensam hemma med min tio kilo tunga dotter, ville gå på promenad med barnvagnen och handla mat etc etc...
    Hissen ska visserligen lagas nu. Hoppas det går fort *morrrrrr*

• Svar på tråden hissj**el
  • marina76

hoppas att hissen funkar nu.

Minns när jag bodde på 9:onde våningen dock utan barn. men jag skulle ha ner cyklen för att kunna ta mig till jobbet.
    Inte kul ner för en spraltrappa i 9 våningar.
    Kom hem på kvällen och hissen funkade fortfarande inte.Så det var bara att gå upp igen för alla 9 våningarna.

• mammutten81

I varje hiss eller utanför på bottenvåningen ska det alltid finnas ett nummer, ring det så kommer de och lagar.

• milimina

heh, råkade ut för det en dag också - självklart samma dag då jag först skulle skjutsa maken till pendeln, sen ensam skulle ta båda våra katter till veterinären. som gravid med foglossning var det inte särskilt kul att gå så många gånger i trappen direkt på varandra + kånka på två burar med katter och samtidigt undvika att dunka in dem i räcket. gissa om jag var trött sen? och självklart kom ju hisskillen först efter att jag kommit hem igen, kånkat upp katterna, varit ner till bilen och tog sista vändan uppför trappen den dan.

Svar på tråden hissj**el