• AgainstMe

Genital piercing

Hej!
    Ska göra en piercing i antingen klitoriskappan eller inre blygdläppen. Är det någon som har det som vill dela med sig av sina erfarenheter ? Har fått info från studion, men det är alltid bättre att höra personliga erfarenheter...

Hur ont gjorde det på en skala (vet att det har med smärtkänslighet att göra, men ändå)?
    Hur ont gjorde det tiden efter och hur lång tid efter "kändes" den ?
    På hur länge kan man inte ha sex?
    Komplikationer ?

Tack på förhand !

• Svar på tråden Genital piercing
  • Blåkråka

aj... måste nog göra ont!

• Linda 23

jag gjorde i kappan. det gjorde ont i 2 sekunder men sen gick smärtan över. jag hade inte speciellt ont efteråt och läkningen gick snabbt. jag vet inte om du har några andra piercingar men bröstvårta gör ondare om du har det,

Lycka till

• AgainstMe

Nä, jag har två i läppen (mun-läppen :)), och tycker iofs att det gör helvetiskt ont, men bara i en hundradels sekund iofs..

• AgainstMe

Jag puffar lite såhär på kvällskvisten....

• Elviraspappa

en mycket angenäm Piercing. lite fuskigt för er tjejer då ni gör en Intim piercing . Den läker så snabbt och utan större komplikationer . men en kille han får lida pin för att bli fin
    Så du kan Pierca på utan att vara orolig .
    Den i Klitoriskappan är en mer " Sexuell " piercing du får det bättre med en sådan , den blir så att säga känsligare .
    blygdläppen då blir det lite känsligare med den är mer som en snyggt smycke där . båda 2 är mycket snygga Kör på bara .. lycka till efter 2.5 vecka då du drar i den utan att det gör ont så är den läkt ... detta kallar jag fuskigt att det går så fort för er tjejer

• AgainstMe

Men tar det inte ungefär lika lång tid för både manlig o kvinnlig ? Beror ju på var den sitter också iofs. Men jag tyckte många av de manliga stod det lika lång tid på..
    Däremot så verkar det hundra ggr mer smärtsamt för er karlar. Prins Albert - AAJjj !!

• Jenni 1980

Jag kan rekomendera kappan den har du sååå mycke användning av, och den är otroligt snygg!
    Jag tyckte att det gjorde ganska ont att göra den men det går så fort att man hinner knappt reagera...
    Rent tekniskt så kan man ju ha sex mer eller mindre på en gång om man gör den i kappan, det beror bara på i vilken ställning. Jag väntade ett dygn Glad
    För övrigtkan jag säga att jag tycker att den är snyggast "stående"

Lycka till verkligen! du kommer inta att ångra dej...
    Kram

• AgainstMe

Aha, okej :)
    Har du en stav alltså ?
    Jo jag är mest sugen på kappan, men jag har förstått det som att inte alla kan ha där ?

• Jenni 1980

Man kan ju ha ring eller stav både liggande eller stående, men vad man sen föredrar är nog indeviduellt, det beror på hur man ser ut där nere Fundersam Som jag sa så rekomenderar jag varmt en stående stav, den är både snygg och väldigt effektiv, men sen kan man ju alltid ta ut den... Min kommpis hade en ligande med ring och var inte nöjd så hon bytte den till stående med stav och nu är hon supernöjd Flört
    Verkligen lycka till!!! Kram

• Elviraspappa

Jenni 1980 : stående är verkligen en att rekomendera .

och Againstme : En manlig genital piercing är jobbig då den läker , det som står på läkningstiden för en man är inte hela sanningen . min tog 6- 8 månader , och den heter ampallang .Prins Albert är en som jag Icke vill ha . måste kunna stå och pissa nån gång :) den är uppkallad efter en " prins " som hade så lång och fick lätt erektion, så han knöt fast den efter benet , Därifrån kommer denna Finns nästan historier om alla piercingar

Svar på tråden Genital piercing