• wellah

vart hitta kista som soffbord?

NU vet jag vad jag vill ha för soffbord, har sett en gång en skitsnygg rustik/"indisk" kista/soffbord.... vart hittar man sådana kistor? tips? Bor i Luleå så onlineförsäljning är en fördel..... ska försöka hitta bild på vad jag letar efter men det är inte lätt....

• Svar på tråden vart hitta kista som soffbord?
  • Alvi

Åååh vilka fina! TACK, Wellah, nu vet jag OCKSÅ vad för slags soffbord vi är ute efter!!

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • wellah

mumsen, toppen!!! där fanns det, lägger in en bild på kistan jag såg hos någon på en fest 3 år sedan och blev kär....

• wellah

anro: lite långt till sthlm har letat på blocket redan.... buhu

• anro

...jo...men det finns ju fraktlösningar...MEN jag vet att det är lååångt till Luleå...försökte bara hjälpa.

• wellah

anro: brukar hitta snygga men dom är alltid söderut hihi kollar blocket varje dag, men det blir nog att beställa nytt via hemdirekt.... som jeli79 tipsade om...

• wellah

fick tag på ett snyggt kistbord via blocket! jätteglad!!!!! ska fixa bild sen

• wellah

kistbordet heter santa fe och säljs visst inte längre, det är ungefär 90*128 stort och PERFEKT!!!!

• Tuvalillan

jag köpte min kista på en loppis så kolla runt lite i dina hemtrakter kanske. Jag tror det finns bilder på det i mitt galleri om jag inte minns fel. Det var dock turkost från början så slipade ner och lackade om det..men i indisk stil.lycka till!

Svar på tråden vart hitta kista som soffbord?