Har ikea mörkläggnings rullgardin?
Är på jakt efter en sådan då vi har en förhoppning om att Rasmus kommer somna lättare och vakna senare på morgonen.
Hittar ingen på deras hemsida, men visst måste dom väl ha, eller?
Är på jakt efter en sådan då vi har en förhoppning om att Rasmus kommer somna lättare och vakna senare på morgonen.
Hittar ingen på deras hemsida, men visst måste dom väl ha, eller?
Ja, dom har iallafall rullgardin som är mörk och täcker väldigt bra!
Ja, vi har köpt en sådan på Ikea..
ok, tack... får väl kolla imorgon när vi ska dit
Dom hade en som hette Tupplur, men när vi var där och skulle köpa den hade den utgått ur sortimentet!
Den vi köpte hette tupplur..
Ja, vi köpte en mörkblâ som gör riktigt mörkt i rummet, däremot är snöret dâligt :-{
Jaså, vi köpte vår för ca 2 månader sedan..
Vi har köpt en där, men ska lämna tillbaks den. För den var skit knasigt gjord tycker jag, inte alls en sådan som man bara "drar" i snöret för att få upp och ner, utan här var det nån annordning som man skruvade fast i väggen och sedan ett snöre som åker upp och ner i denna annordning (svårt att förklara ) Men man liksom hala upp rullgardinen och snöret sitter alltid på sidan av fönstret monterat på väggen... hursomhellst så vill jag ha en gamal vanlig hedlig en..
Stavar som en kratta!!
Den här har vi tänkt köpa! Hoppas på längre mornar
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=49066&langId=-11&parentCats=15594*15828*15847
Där är det hemska snöret!!
Smaken är som baken....själv älskar jag den upphängningen som du beskriver "Shedevil" eftersom jag kan hissa upp/ner rullgardinen från sängen utan att behöva resa mig. *Bekväma jag*
Mia83:
hâller med shedevil, snöret är superdâligt, men mörkt gör den!!
Jag är iallafall nöjd men vår...
Har en sån (den vita varianten), och tycker "sido-snörena" funkar fint. Låter kanske lite men det överlever jag.