• Aqva

ont vid slidan och kramper i anus???

Undrade en sak. igår så började jag känna en kramp i anus sedan övergick de till att jag har fått värk inte i slidan men precis vid benen. smärtan kommer och går. Plussade idag och vi är så lyckliga snälla kan någon svara blir så orolig..

• Svar på tråden ont vid slidan och kramper i anus???
  • Tiger Af Lilja

kan vara grav krämpor som är vanligt kan också bero på att livmodern växer.. men kolla upp det om du är orolig!

• memis

Jag hade exakt samma smärta precis innan jag plussade gjorde ont.
    Vet fortfarande inte varför men det kom tillbaka ett par ggr innan det slutade.
    Nu har jag inte kännt det igen är i v7+4.

• Rosatös

Värk precis vid benen runt slidan har jag också... det är bäckenet som vidgas sa barnmorskan.... Har så ont att jag måste stanna när jag går ibland.

• Aqva

Hej tack så mkt för svaren. Rosatös har oxå så ont att jag måste stanna när jag går. På jobbet så kör jag bil nästan hela dagen och vet inte riktigt hur jag ska sitta. fre natt till lör så sov jag 2 timmar hade ont till och från. fast bara på vänstra sidan. Ringde kk och dom sa att bara de inte blöder så är de inget farligt att de kan vara växtvärk. Skönt att höra att de inte bara är jag som känner så blir lite orolig. Tack för alla svaren åter igen kramar till er

• strandsnäcka

Hade precis sådan värk i vecka 9-10 någon gång (är i vecka 22 nu). Sedan försvann den. Fick veta att det kan bero på att man får ökat blodflöde i underlivet när man blir gravid.
    Lycka till!

• Aqva

Srandsnäcka tack för svaret lycka till med din bebis ...

Svar på tråden ont vid slidan och kramper i anus???