han som är så lugn och trevlig
Måste få skriva av mig lite nu .
Blir så arg på hur saker och ting kan vara min ex sambo fick gå i natt effter mycket jobbiga månader dagar och timmar.
Så mycket har hänt orkar inte dra allt här nu men jag kan säga MYCKET .
Han är som två i en så trevlig när andra är i närheten och på telefon till folk men när vi är själva så pratade han inte med mig svarade knappt barnen och då är den störrste 2½ år , han kunde vända sig om till henne och säga JAG SVARAR INTE PÅ DUMMA FRÅGOR hon är bara 2 år .
Går och lägger sig i ett annat rum varje natt för han vill inte bli störd utan att säga något .
Helt iskall utan något ansiktkst uttryck , skrämmande.
Ja massor av skit nu mår jag skit .
Kan inte prata med honom han svarar ju bara på rena frågor om han tycker dom är befogade ett svar , betalar nästan inget han var ju tvungen att se om det blev pengar över effter hans skulder var betalda och tro mig han skaffar bara fler och fler.
I natt så sa han att han skulle kontakta en advokat för gemnsamm vårdnad då han inte ville betala underhåll , i dag så sa han att ska han betala så ska han INTE träffa barnen .
Hur fan är man funtad .
Men han är ju så lugn och trevlig , men skönt att det finns folk i min omgivning som sett han skrika och avbryta mig så fort jag försöker prata med honom , tyvärr så hatar jag denna man som är pappa till våra barn som bara givit honom problem sen de kom hans egna ord.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-27 15:19:38:
GLÖMMDE SKRIVA ATT JAG ÄVEN ÄR GRAVID OCH JAG FICK JU GÖRA SOM JAG VILLE MEN HAN ÄR SÄKER PÅ ATT BEHÅLLER JAG BARNET SÅ KOMMER DET BARA ATT GE ETT HELVETE.