• Anonym (arrrrg)

han som är så lugn och trevlig

Måste få skriva av mig lite nu .
    Blir så arg på hur saker och ting kan vara min ex sambo fick gå i natt effter mycket jobbiga månader dagar och timmar.
    Så mycket har hänt orkar inte dra allt här nu men jag kan säga MYCKET .
    Han är som två i en så trevlig när andra är i närheten och på telefon till folk men när vi är själva så pratade han inte med mig svarade knappt barnen och då är den störrste 2½ år , han kunde vända sig om till henne och säga JAG SVARAR INTE PÅ DUMMA FRÅGOR hon är bara 2 år .
    Går och lägger sig i ett annat rum varje natt för han vill inte bli störd utan att säga något .
    Helt iskall utan något ansiktkst uttryck , skrämmande.
    Ja massor av skit nu mår jag skit .
    Kan inte prata med honom han svarar ju bara på rena frågor om han tycker dom är befogade ett svar , betalar nästan inget han var ju tvungen att se om det blev pengar över effter hans skulder var betalda och tro mig han skaffar bara fler och fler.
    I natt så sa han att han skulle kontakta en advokat för gemnsamm vårdnad då han inte ville betala underhåll , i dag så sa han att ska han betala så ska han INTE träffa barnen .
    Hur fan är man funtad .

Men han är ju så lugn och trevlig , men skönt att det finns folk i min omgivning som sett han skrika och avbryta mig så fort jag försöker prata med honom , tyvärr så hatar jag denna man som är pappa till våra barn som bara givit honom problem sen de kom hans egna ord.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-27 15:19:38:
    GLÖMMDE SKRIVA ATT JAG ÄVEN ÄR GRAVID OCH JAG FICK JU GÖRA SOM JAG VILLE MEN HAN ÄR SÄKER PÅ ATT BEHÅLLER JAG BARNET SÅ KOMMER DET BARA ATT GE ETT HELVETE.

• Svar på tråden han som är så lugn och trevlig
  • sandra1984

Om du hatar han,så skaffa absolut inga barn med han.

Om han är helt olämplig som förälder,och kanse ger dig ett helvete,gör abort.
    Han kommer finnas där i så himla många år,och han har alla rättigheter precis som du har om du behåller barnet.

Han kan misshandla tjejer,eller vara en hemsk person,men han kan få gemensam vårdnad ändå.

Vill du ha ett helvete??Jag tror inte det och ditt ex verkar vilja ge dig ett.

Väljer du att behålla barnet har du oxå valt att ha pappan delaktig i era liv i all framtid typ.
    Även om han kommer en gång i månaden,eller när det passar han,eller bara bråkar...

• Anonym (arrrrg)

Har redan två barn ihop nu och inte sugen på fler blev tyvärr gravid på p-piller hur nu det gick till.
    Han menar att barnet ger honom ett helvete.

• Anonym (arrrrg)

nån mer med samma problem.

• Anonym (arrrrg)

ingen !!!

• fialotta28

hej

jag har inte riktigt lika stora problem med min sons biologiska pappa men känner igen mig lite i det här med att pappan inte lyssnar... min grabb e 2 1/2 år och under dessa år har hans pappa inte brytt sig... han har kunnat hålla sig borta i månader utan att man hör ett knäpp.. nu har han gått till tinget och kräva mer umgänge och gemensam vårdnad. som tur e fick han inte genom något av det.... han beter sig illa och är otrevlig mot mig och min man.... han pratar en massa skit...

ang att göra abort... tänk dig noga för och överväg alla för och nackdelar. Eftersom att ni redan har barn ihop måste du ju dras med honom i många år till... så du blir ju aldrig av med honom vare sig du gör abort eller inte... ta reda på vad som är viktigast, att dina barn får ett syskon eller att det är bäst att barnet slipper en sån pappa... Det e tufft val och gör inget förhastat..

Kram Hanna

• Anonym

Har inte samma problem. Men det låter verkligen inte som ett sunt förhållande. En paus för att tänka igenom det hela kanske skulle vara bra?

• milla122

Ärligt vad får du ut av det förhållandet, du blir bara nertryckt och både du och barnen mår dåligt, har du funderat på att gå isär??

• Anonym (arrrrg)

han åkte ut i går natt och det känns skönt .
    Men han kommer att göra det svårt för mig nu.

• milla122

hmmm, Du får vara stark skulle du nu bli hotad så dra in både polis och familjerätten, hoppas du har vänner och familj som hjälper dig och stöttar.

• adrenalin

Usch vad obehagligt. Det är inte alls samma sak, men jag hade ett ex som alla tyckte va så snäll å lugn och trevlig. Men med mig var han ett riktigt as. Endera grät han eller så var han arg och kastade saker, och drog sig inte för att göra illa mig heller. Han misshandlade mig inte regelrätt men puttades och knuffades. Och ingen trodde på mig när jag sa hur han egentligen var, för han var ju en så "glad person".

Hur som helst tror jag sånna här känslomässigt hämmade människor är farliga att leva tillsammans med... så jag tycker du gör helt rätt, hoppas allt går bra!

Svar på tråden han som är så lugn och trevlig