• Samantha

Berätta om din dag!

I brist på sysselsättning tänkte jag att jag skapar en helt onödig tråd egentligen.

I vilket fall kan du väl berätta om något du gjort idag.
    Själv har jag och sambon varit i Göteborg och fått inhandlat
    spjälsäng och skötbord.
    Inte dumt det, trots allt bara ynka 52 dagar kvar tills den lill*
    beräknas dimpa ut!!

• Svar på tråden Berätta om din dag!
  • Bonanza

Idag var vi och klappade getter och kaniner och hade picknick i solskenet. På kvällen grillade vi och sonen sa tack tack för första gången. Nu ska vi ha myskväll, jag och sambon! Dessutom fick jag klart festprogrammet till bröllopet om en vecka.

• bäbis

jag har jobbat lite (3 timmar) men ack så trött jag var.

Sedan har det varit en sådan där dag när allt har varit kanon och inget bråk eller stök
    så nu kan vi sova gott allihopa

• hysterica1975

vek tvätt och dammsög i morse.. tog en promenad å hämtade hem min son som jag inte sett sen i torsdags (knappt)
    gjorde jättegod mat..
    diskade en mega disk, la mej på soffan en stund..
    nu sitter jag här.. barnen kollar på film med massa kompisar.. smyger mej ut då och då och snor en godis av dom:)

• Tigerunge

Var ute på toys r us och blev åter igen "övertalad" att köpa saker till femåringen, men han städade sitt rum när vi kom hem så det var värt det

• littletiger

Vi har varit och köpt fiskar till vårt nya akvarium! och sen har jag suttit och kollat på dem hela dan nästan!

• Samantha
    Bonanza:

Om jag fatta det hela rätt ska du gifta dig! GRATTIS!
    (är lite trög såhär påkvällskvisten!)
  • Fru H

Vi har varit på Kolmården idag. Jätteskönt att åka dit under lågsäsong. Man fick plats Dessutom slapp vi galna långa köer till allt. Visst, klart det var mycket folk där, men inte hysteriskt mycket som mitt under högsommaren.

Rekommenderas!

• Shedevil

Vi har varit på skansen men Viggos bästis Tor och hans föräldrar Skojigt men jobbigt för den gravida mamman (jag..)
    På kvällen blev det pizza och bus.
    Nu sussar lillsöt och jag bara dööör av trötthet...

• ISE

Idag har jag varit i sommarstugan i Norge. Satt och slappade i solväggen med kaffekoppen och gick en promenad med barnvagnen och tittade till hästarna i hagen. Gjorde lite nytta också, tvättade bilen *lol*. Sedan var det middag med familjen.

På eftermiddagen åkte jag hem med bra musik på bilstereon (och sjöng med jättehögt!). Efter det blev det ett bad och nu tror jag snart det är sängdax för min del (börjar bli gammal och tycker att 22.00 är ganska sent även om det är lördag kväll). Det hettar så härligt i kinderna efter denna sköna soliga dag

• Vackerpingla

Håller på packa ihop alla mina grejer.. Ska flytta.. usch vad jag hatar att packa, men desto roligare att packa upp!

• Pink Muffin

Oj... faktiskt ganska intressant att höra vad folk gör en helt "vanlig" lördag...

Jag har jobbat mellan 6.45 och 15. Sen städade jag huset (min nya nojja), skrev matlista för nästa vecka och handlingslista... Eftersom lillan sov middag så sent åkte jag själv och handlade för en gångs skull... Helt underbart att handla en lördag eftermiddag istället för en fredagkväll, som vi brukar (å resten av stan dessutom...)! Väl hemma igen lagade vi smarrig middag på grillen, sen drog sambon på gårdsfest och gravida jag fick vara hemma med dottern och en blåbärspaj !! Nu sover lillan och jag har fastnat framför datorn trots att jag funderar starkt på att göra henne sällskap!!

• shitvadjaghatar

Gick upp alldeles för sent, kvart i elva.
    Hoppade in i duschen.
    Stack till Heron City, slängde in ungarna i lekhörnan och käkade grekiskt med maken svägerskan svågern och Malin.

Åkte hem, hoppade av i centrum och lämnade filmen från igår, passade på att ringa lite kompisar på promenaden hem för mig själv.

Lagade lasagne.
    Medans den var i ugnen så piskade vi alla mattor och städade lite.
    Kolla på film och nu sitter jag vid datorn.

Ska sätta på en till film efter att jag diskat och ringt lite samtal.

• Samantha
    Pinkie:

Ja visst är det rätt intressant att höra vad folk gör om dagarna!
  • mia21

Ikväll var vi hemma hos ett par kompisar på fest. De hade poolparty men som nykter och gravid känns det lite osäkert bland onyktra människor. Dock höll det på bli slagsmål mellan min sambo och en kille. Men det hann stoppas som tur var men det roliga var att den andre killens sambo var en riktigt blåst brud alltså. Hon trodde antagligen att hon är mamma åt sin sambo för hon sa " Bråkar du med honom får du med mig och göra och du tänk på att han är enbart 26 år " ( hon är 38 ) Det som fick mig till att brista ut i skratt är att min sambo är 25 år. Stackars den killen han kan inte ha ett bra självförtroende när hans sambo ska leka mamma åt honom och skydda honom genom sådana kommentarer . Men att vi alla fick ett gott skratt!!

• Samantha

Idag har vi hållt på här hemma med att montera ihop bla. skötbord!
    På eftermiddagen åkte vi hem till min mor för att önska grattis på mors dag!
    Fick köpt en blomma med!

Hoppas ni allesammans haft en bra dag!!

• Apif la deuxième

Sovit, skitit, suttit vid FL, ätit ost, ätit en munk och en jättestor kanelbulle. Och sett på tv, och stått framför spegeln och grimaserat.

• littletiger

idag har jag äntligen fått upp alla smycken på krokar i garderoben och slipper leta i diverse små mystiska lådor och på diverse konstiga ställen efter allt!
    Var också på ett medelpass på Friskis&Svettis.

• hysterica1975

dammsög och torkade golven...
    var till mor å vattnade blommor... ringde mor..
    gjorde kaffe... sitter nu å dricker kaffe med 1300 pers på fl :)

• saga o kevin

min dag varit hemsk BAKIS som ... ....

Svar på tråden Berätta om din dag!