Värmland/karlstad med omnejd del två
Hej tjejer gör en fortsättning på vår tråd eftersom alla inte plussat än. Och det är ju tanken, eller hur?
Hej tjejer gör en fortsättning på vår tråd eftersom alla inte plussat än. Och det är ju tanken, eller hur?
Hallojsan,jag har ännu inte fått min mens men den kommer väl på onsdag!!
Luthien: typiskt, ja, ni får väl ta nya tag igen då!!
Är så himla negativ så här i slutet i månaden, helt otroligt, jag gnäller för ALLT och sedan har jag mensvärkar... bläh!!
Kram på er och KÄMPA PÅ!!
Styrke kram till dig Ellet.
Puffar lite för vår nya tråd så att de andra hittar hit.
Hejsan, jag har ännu inte fått min mens!! Är egentligen på BIM idag men jag har ju ätit pergo och det förskjuter ju mensen så jag har väl pergoBIM på fredag!! Suck, jag vet inte vad jag ska tro... Jag har ont i brösten och inga mensvärkar längre men jag har haft dessa symptom förrut och mensen har ändå kommit som ett brev på posten!
Hoppet lever ju kvar dock
Kram på er
Ellet: Håller tummarna för att mensen håller sig borta!!! När ska du testa?
Hej tjejer, nu har jag också hittat hit. Inget hopp för mig denna månaden, mensen är igång. Väntar på svar från utredningen, de verkar ta god tid på sig, tråkigt och vänta, springer till brevlådan varje dag, man vill ju veta. Hoppas det går bra för dig Ellet, det låter lovande, lycka till!
ellet: Hur går det har frk Röd kommit på besök än? Min mens har inte skjutits någonting alls sen jag började äta Pergo! Åh vad jag håller tummarna för dig!
Halloj tjejer!! Här var det spännande väntan på att få veta om Ellet ska testa eller inte. *Hoppas, hoppas, hoppas att det blir lite positiva nyheter.*
Själv så har jag BIM på tis-ons nästa vecka efter min andra pergokur, min BIM förskjuts ca 2 dagar under Pergobehandling. Hade 2 rätt stora äggblåsor vid VUL förra veckan (22 och 25 mm). Var och tog progesteronprov igår och hoppas att jag får svar på det på fredag.
Hejsan hoppsan, jag har fått min mens typ NU... Jättekonstigt för jag har inga mensvärkar, men det är rosa i brallan så nu får jag väl hoppas på nästa månad!!
tack ändå för stödet alla söta rara tjejer!!
Kram å lycka till lilja71 och luthien, det är ni som står på tur
Halloj på Er!
Denna frk Röd som alltid dyker upp...fy tusan för den. Men bättre lycka nästa månad Ellet..samma till Luthien. Jag har BIM på söndag.
Denna månad körde jag med stickor och fick "utslag", och då passade vi på att hoppa i...ja ni vet....men men nu känner jag att den snart är på G, och utslag på stickorna fick jag förra månaden med....och då gjorde vi också ett försök utan resultat. Kanske jag har PCO??Är det så det kallas?
Jag väntar också svar på ett av mina blodprover, och jag gör samma sak som du Luthien...dvs springer till brevlådan och kollar varje dag....
Vi får göra nya försök nästa månad...eller vad säger ni?
Är det bara jag kvar som väntar på BIM nu alltså?
Det var ju jobbigt....imorgon hoppas jag att provsvaren från progesteronprovet kommer. Sen är det bara att vänta framåt tis-ons!
Extra stor kram till Er som fick "tant-besök", nästa gång då jäklar!!