julia81- säkert har jag mina skäl till att vilja gå så ofta eller hur.. & även om jag inte hade det så är du den sista som behöver ifrågasätta varför. Ställde jag efter din åsikt om det?
Stumpegrisen- tack, jag har en spec gynekolog som jag ska träffa på onsd på sabbatsberg, förhoppningsvis kan han rek mig till ngn bra mvc? elr kontaktade du en själv samt hade din gyn samtidigt då?
jeatea- jag var hos dem för några månader sedan pga svåra menssmärtor bla, & det var den värsta mardröm jag varit med om....Antar att jag fick den sämsta barnmorskan på stället...hon var så nonchalant & oproffsig att mina nära tycker jag ska anmäla henne. När jag frågade henne vad hon trodde om min skiljevägg jag har, om den skulle ställa till det i framtiden för mig då jag vill ha barn, svarade hon "den dagen den sorgen".......!!!! Jag var helt chockad när jag gick därifrån. Hon var blond & bröt på typ polska elr ngt. Säkert hade jag otur & de andra är jättebra, men det satte en känsla för mig på hela stället =( Synd.