• lycklig79a

Gåva till gudmor

De är så att vi ska döpa vår son den 18/6. Och vi skulle vilja ge den blivande gudmodern en gåva. Är de någon som har något förslag på vad man kan ge???

• Svar på tråden Gåva till gudmor
  • Akk76

Kanske en förstorning på ett foto på ert barn. Det brukar vara uppskattat

• JonnaT

Hej!
    Vi gjorde egna tröjor med tryck: The Gudmor of Alice
    Uppskattat!

• laluna75

Hej!!

Hade dop i helgen och till Elliots gudmödrar gav vi en ram med foto på honom och sen några fina ord om vad vi tycker en gudmors uppgifter ska vara. Vi skrev om att presenter är inte viktiga utan mer att finnas till för Elliot och hans resa genom livet.
    Det blev väldigt uppskattat...
    Lycka Till!!

• Lilladu

Hallå

Jag tycker det finns jätte fina smycken på

www.daylon.se

Hoppas du hittar nåt som passar

• LindaLKPG

hallå... nu har jag nog missat nåt! Ska man ge present till gudmor??? Iiiih! Brukar man det?????

• Rina71

Jag gjorde en gipsavgutning av lillans hand och fot i gips, målade den i guldfärg. Gudmor blev jätteglad!

• Skrinda

Jag har köpt ett armband som man trär på strassbokstäver på och skrivit "gudmor" på det. Det blev så fint att jag köpte ett åt mig med, med dotterns namn på i rosa strass på svart armband

• BenisMamma

Leonors gudmor och gudfar fick en förstoring av henne i en fin ram.

• LindaLKPG

så man ger alltså presenter till faddrarna? Är det nåt "alla" gör eller? pinsamt att missa det liksom...

• Yollis

jag fick "bara" fadderbrevet när jag blev gudmor

/ Yollis - BF 11 juni - KOM UT NU BÄBIS!
  • Depsin1

Eh, jag har inte gett någon present till mina barns gudmödrar.

Däremot vet jag en tjej som beställde två silverhalsband med brickor där det stod gudmor på. Gå in på min sida så ser ni vad jag menar.
    Det blev väldigt uppskattat!

• Busfröet

Vi gav ett fadderbrev som vi skrivit själv med ett foto på vår son i sin fadders famn som bakgrund. Det hela förstorades till A4 och ramades in.

• cornelias mamma

Ohhhh...Varfor maste man ge en gava at gudmor...
    Det ar ju en ara att bli gudmor!
    Har aldrig hort forut!

• Skrinda

Vi ger en gåva eftersom dotterns gudmor sjöng på dopet (hennes gudfar får inget annat än äran )

• Virris

Vi ska ge ett foto med en fin ram runt och skriva nått fint på.

vi ska ge det till både gudmor och gudfar.

Svar på tråden Gåva till gudmor